
Rehve Bridgestone valmistatakse Jaapanis ja nende eripäraks on tootmisprotsess, mis ühendab innovaatilise tehnoloogia tunnustatud oskusteabega. Ettevõte loodi aastal 1931.
Bridgestone on ajalukku jälje jätnud varustades aastail 2007-2010 oma partnereid Vormel 1 sarjas. Bridgestone'i rehve tuntakse sooritusvõime ja šokitaluvuse poolest ning seetõttu kasutavad neid tuntud kaubamärgid nagu BMW, Audi, Mercedes, Porsche ja Ferrari.
Bridgestone on kuulus ka revolutsioonilise rehvi Run Flat leiutajana, millega saab sõita ka torkeaugu tekkimisel rehvi.
Sirvige meie laia valikut Bridgestone mudeleid ja leidke see, mis vastab teie vajadustele ideaalselt. Nautige parimaid hindu kogu meie valikus!
Bridgestone'i SACT-tehnoloogia pakub kahe erineva kummisegu kombinatsiooni disainis, mis tagab suurema kulumiskindluse (normaalse sirgjoonelise sõidu korral) ning võrdlematu haarduvuse kurvides õlgade osas. See on rehv, mida ootasid sportliku sõidustiili harrastajad! Oma kulumise tõttu teie sõidustiilist, õlgadest, mis tagavad ideaalse veojõu, ja keskmisest veeremisribast, mis lükkab kilomeetrite arvu veelgi kaugemale, on raske leida paremat hinna ja kvaliteedi suhet!
SACT-tehnoloogia võimaldab rehvi keskosas katta enne kulumist rohkem vahemaad ja esitada palju paremini haarduvaid õlgu. See on seotud aluskihiga Cap & Base, mis arendab rehvi paremat jäikust, pakkudes märkimisväärseid jõudlusi nii haarduvuse kui ka löökide summutamise osas sõltumata ilmastikutingimustest.
Silica Rich EX kummisegu sisaldab rohkem ränidioksiidi, mis annab esirehvidele parema jõudluse märjades tingimustes. Kombineerituna RC Polymer tehnoloogiaga, suurendatakse ränidioksiidi mõjusid ja rehvi eluiga paraneb.
Bridgestone'i uus OBF-tehnoloogia pakub maksimaalset jäikust, mis optimeerib põrutuste summutamist ja stabiilsust suurel kiirusel. See sobib nii sportlikuks kui ka turismisõiduks. Bridgestone'i OBF-tehnoloogia patendi heakskiitmine on praegu käimas.
Bridgestone on täna ainus tootja, kes kasutab HTSPC tehnoloogiat, mis ühendab viis terasmonofiili, moodustades ühespiraalse vöö. Kummikiht tagab filamentide isolatsiooni, mis tagab ühtlase ja lineaarse pinge, mis põhjustab maksimaalse jäikuse. Olgu tee kuiv või märg, HTSPC tehnoloogiat kasutavad rehvid saavad parema haarduvuse ja parema juhitavuse tänu kontaktirõhu ühtsusele. Monofiilid on kaitstud igasuguse oksüdatsiooni eest ja vähendavad kuumuse kogunemist miinimumini, võimaldades sõidutee kulumist ühtlasemalt ja suurendades läbitud kilomeetrite arvu.
Bridgestone uuendab 3LC tehnoloogiat kolmekihilise kummisegu osas. Kaks kõva segu kihti hõivavad rullikihi keskosa, tagades suurepärase stabiilsuse pidurdamisel ja kindlustunde suure läbisõidu saavutamiseks. Pehme segu kiht varustab õlgu, et tekitada täiuslik haardumine kurvides igas rünnakunurgas.
NanoPro-tech™ ühend on rikas ränidioksiidi poolest, mille jaotumist parandab uus segamistehnoloogia. Struktuuri ja selle ühendi ideaalne liit võimaldab saavutada maksimaalse haarduvuse kontaktalal, et suurendada haarduvust märjal pinnal.
Bridgestone'i suurenenud ränidioksiidi sisaldusega segu annab tagarattale suurenenud haarduvuse märjal teel, tagades veatu manööverdamise.
Cap&Base tehnoloogia ühendab pehme ühendi tipus, mis tagab võrdlematu haarduvuse, kõvema sisemise ühendiga, mis tagab optimaalse rehvi jäikuse. Isegi kui veerepinna kulumine toimub, ei hõõru sisemine ühend teed, seega pole haarduvuse kaotus võimalik.
Lisavöö võrreldes Mono-spiraal MS-BELT'iga võimaldab ühtlustada survet kogu maa kontaktpinna ulatuses. Tulemus: rohkem haardumist kurvides ja rohkem sõidukontrolli.
3LC tehnoloogia parandab rehvi haardumisvõimet õlgade küljel ja pikendab veeremisrõnga eluiga. Veeremisrõngas on lisaks jäigem aluskihi Cap & Base tõttu, mis aitab suurendada selle haardumist, samuti võimet põrutusi summutada ja pakub üldist suurepärast jõudlust olenemata tingimustest.
Bridgestone'i rehvide kujundamine toimub nüüd automatiseeritud 3D CTDM tehnoloogia abil. See uuenduslik programm kasutab dünaamilisi 3D simulatsioone ja võtab arvesse kõiki rehvi jõudlusnäitajaid. Seega on esirehvide mustrid kavandatud nii, et need optimeerivad suure kiirusega stabiilsust, vähendades samal ajal vibratsiooni miinimumini. Tagumiste rehvide mustrite puhul tagavad suuremad negatiivsed suhtarvud neile sobiva haarduvuse ja nõutava stabiilsuse kurvides. 3D CTDM tehnoloogia loob rehviprofiile, mis pakuvad maksimaalset efektiivsust ja suuremat kergust tihedates kurvides. Ühtlase kontaktirõhu saavutamiseks ja maksimaalse haarduvuse tagamiseks optimaalse külgjäikuse abil, olenemata rünnakunurkadest, on vaja säilitada sujuv sõidustiil.
RC Polymer tehnoloogia võimaldab kummisegul ühtlaselt jaotuda ränidioksiidi. See suurendab rehvi sõidupinna paindlikkust, mis omakorda suurendab kontakti pinda maapinnaga, olenemata temperatuuridest. RC Polymer vähendab hõõrdumist kummisegu molekulide vahel, mis omakorda vähendab veeretakistust ja seega ka kütusekulu.