Otsing mõõtude järgi
Rehvid Bridgestone auto

Rehv Bridgestone

Rehve Bridgestone valmistatakse Jaapanis ja nende eripäraks on tootmisprotsess, mis ühendab innovaatilise tehnoloogia tunnustatud oskusteabega. Ettevõte loodi aastal 1931.

Bridgestone on ajalukku jälje jätnud varustades aastail 2007-2010 oma partnereid Vormel 1 sarjas. Bridgestone'i rehve tuntakse sooritusvõime ja šokitaluvuse poolest ning seetõttu kasutavad neid tuntud kaubamärgid nagu BMW, Audi, Mercedes, Porsche ja Ferrari.

Bridgestone on kuulus ka revolutsioonilise rehvi Run Flat leiutajana, millega saab sõita ka torkeaugu tekkimisel rehvi.

Enimmüüdud profiilid

Autorehvid

Rehvid 4x4 / SUV

Rehvid kaubik / furgoon

Margi Bridgestone tehnoloogiad

NanoPro-tech™

NanoPro-tech™
NanoPro-tech™ ühend on rikas ränidioksiidi poolest, mille jaotumist parandab uus segamistehnoloogia. Struktuuri ja selle ühendi ideaalne liit võimaldab saavutada maksimaalse haarduvuse kontaktalal, et suurendada haarduvust märjal pinnal.

SACT (Kõrgem läbisõit)

SACT (Kõrgem läbisõit)
Bridgestone'i SACT-tehnoloogia pakub kahe erineva kummisegu kombinatsiooni disainis, mis tagab suurema kulumiskindluse (normaalse sirgjoonelise sõidu korral) ning võrdlematu haarduvuse kurvides õlgade osas. See on rehv, mida ootasid sportliku sõidustiili harrastajad! Oma kulumise tõttu teie sõidustiilist, õlgadest, mis tagavad ideaalse veojõu, ja keskmisest veeremisribast, mis lükkab kilomeetrite arvu veelgi kaugemale, on raske leida paremat hinna ja kvaliteedi suhet!

CAP&BASE (Optimaalne haardumine kogu rehvi eluea jooksul)

CAP&BASE (Optimaalne haardumine kogu rehvi eluea jooksul)
Cap&Base tehnoloogia ühendab pehme ühendi tipus, mis tagab võrdlematu haarduvuse, kõvema sisemise ühendiga, mis tagab optimaalse rehvi jäikuse. Isegi kui veerepinna kulumine toimub, ei hõõru sisemine ühend teed, seega pole haarduvuse kaotus võimalik.

HTSPC (Käsitsetavus kõigis tingimustes)

HTSPC (Käsitsetavus kõigis tingimustes)
Bridgestone on täna ainus tootja, kes kasutab HTSPC tehnoloogiat, mis ühendab viis terasmonofiili, moodustades ühespiraalse vöö. Kummikiht tagab filamentide isolatsiooni, mis tagab ühtlase ja lineaarse pinge, mis põhjustab maksimaalse jäikuse. Olgu tee kuiv või märg, HTSPC tehnoloogiat kasutavad rehvid saavad parema haarduvuse ja parema juhitavuse tänu kontaktirõhu ühtsusele. Monofiilid on kaitstud igasuguse oksüdatsiooni eest ja vähendavad kuumuse kogunemist miinimumini, võimaldades sõidutee kulumist ühtlasemalt ja suurendades läbitud kilomeetrite arvu.

3LC (Stabiilsus ja haardumine kurvides)

3LC (Stabiilsus ja haardumine kurvides)
Bridgestone uuendab 3LC tehnoloogiat kolmekihilise kummisegu osas. Kaks kõva segu kihti hõivavad rullikihi keskosa, tagades suurepärase stabiilsuse pidurdamisel ja kindlustunde suure läbisõidu saavutamiseks. Pehme segu kiht varustab õlgu, et tekitada täiuslik haardumine kurvides igas rünnakunurgas.

OBF (Sujuv sõit suurel kiirusel)

OBF (Sujuv sõit suurel kiirusel)
Bridgestone'i uus OBF-tehnoloogia pakub maksimaalset jäikust, mis optimeerib põrutuste summutamist ja stabiilsust suurel kiirusel. See sobib nii sportlikuks kui ka turismisõiduks. Bridgestone'i OBF-tehnoloogia patendi heakskiitmine on praegu käimas.

SACT + CAP&BASE (Usaldusväärne igas ilmastikus)

SACT + CAP&BASE (Usaldusväärne igas ilmastikus)
SACT-tehnoloogia võimaldab rehvi keskosas katta enne kulumist rohkem vahemaad ja esitada palju paremini haarduvaid õlgu. See on seotud aluskihiga Cap & Base, mis arendab rehvi paremat jäikust, pakkudes märkimisväärseid jõudlusi nii haarduvuse kui ka löökide summutamise osas sõltumata ilmastikutingimustest.

RC POLÜMEER (Suurem kontakt tee peal)

RC POLÜMEER (Suurem kontakt tee peal)
RC Polymer tehnoloogia võimaldab kummisegul ühtlaselt jaotuda ränidioksiidi. See suurendab rehvi sõidupinna paindlikkust, mis omakorda suurendab kontakti pinda maapinnaga, olenemata temperatuuridest. RC Polymer vähendab hõõrdumist kummisegu molekulide vahel, mis omakorda vähendab veeretakistust ja seega ka kütusekulu.

3D CTDM (Optimeeritud disain)

3D CTDM (Optimeeritud disain)
Bridgestone'i rehvide kujundamine toimub nüüd automatiseeritud 3D CTDM tehnoloogia abil. See uuenduslik programm kasutab dünaamilisi 3D simulatsioone ja võtab arvesse kõiki rehvi jõudlusnäitajaid. Seega on esirehvide mustrid kavandatud nii, et need optimeerivad suure kiirusega stabiilsust, vähendades samal ajal vibratsiooni miinimumini. Tagumiste rehvide mustrite puhul tagavad suuremad negatiivsed suhtarvud neile sobiva haarduvuse ja nõutava stabiilsuse kurvides. 3D CTDM tehnoloogia loob rehviprofiile, mis pakuvad maksimaalset efektiivsust ja suuremat kergust tihedates kurvides. Ühtlase kontaktirõhu saavutamiseks ja maksimaalse haarduvuse tagamiseks optimaalse külgjäikuse abil, olenemata rünnakunurkadest, on vaja säilitada sujuv sõidustiil.

SILICA RICH (Parem haardumine märjal pinnal ja külmal ajal)

SILICA RICH (Parem haardumine märjal pinnal ja külmal ajal)
Bridgestone'i suurenenud ränidioksiidi sisaldusega segu annab tagarattale suurenenud haarduvuse märjal teel, tagades veatu manööverdamise.

3LC + Kork ja Alus

3LC + Kork ja Alus
3LC tehnoloogia parandab rehvi haardumisvõimet õlgade küljel ja pikendab veeremisrõnga eluiga. Veeremisrõngas on lisaks jäigem aluskihi Cap & Base tõttu, mis aitab suurendada selle haardumist, samuti võimet põrutusi summutada ja pakub üldist suurepärast jõudlust olenemata tingimustest.

GP-VÖÖ

GP-VÖÖ
Lisavöö võrreldes Mono-spiraal MS-BELT'iga võimaldab ühtlustada survet kogu maa kontaktpinna ulatuses. Tulemus: rohkem haardumist kurvides ja rohkem sõidukontrolli.

SILICA RICH EX (Optimaalne haardumine teie esirehvile)

SILICA RICH EX (Optimaalne haardumine teie esirehvile)
Silica Rich EX kummisegu sisaldab rohkem ränidioksiidi, mis annab esirehvidele parema jõudluse märjades tingimustes. Kombineerituna RC Polymer tehnoloogiaga, suurendatakse ränidioksiidi mõjusid ja rehvi eluiga paraneb.
LiveChat
Whatsapp Messenger