Otsing mõõtude järgi
Rehvid Falken auto

Rehv Falken

Falkeni rehve valmistab Jaapanis asuv Sumitomo Rubber Industries koostöös Ameerika rehvitootjaga Goodyear. Esimene Falkeni rehv valmistati aastal 1983 ja rehvitööstus tunnustas selle sooritusvõimet ning innovaatilisust. Falken pakub kõrgekvaliteetseid rehve, mis vastavad kõikidele teie ootustele. Falkeni rehvid on välja töötatud, et pakkuda tarbijale suurepärast kvaliteedi ja hinna suhet.

Kõik Falkeni rehvid on sportlikud ning kuna Falken tegutseb pühendunult ka autospordis, omavad nad suurepärast kuvandit. Falkenis on tootmine reguleeritud karmide kvaliteedinormidega. Kõigil tootmispaikadel on ISO 9001 sertifikaat. Lisaks on Sumitomo kontserni tehastel ISO 14001 keskkonnajuhtimissüsteemi sertifikaat.

Enimmüüdud profiilid

Autorehvid

Rehvid 4x4 / SUV

Rehvid kaubik / furgoon

Margi Falken tehnoloogiad

4D-NANO DESIGN

4D-NANO DESIGN
Rehvidelt oodatakse kolme põhikvaliteeti: turvalisust, madalat veeretakistust ja vastupidavust. Sumitomo Rubber Industries Ltd. meeskonnad on alustanud põhjalikke uuringuid rehvi molekulaarstruktuuri valdkonnas, et optimeerida selle jõudlust. Nende tööde jaoks kasutasid nad osakeste kiirendajaid ja simulatsioonitarkvara. Nii said nad nanomeetri täpsusega jälgida kummielementide molekulaarstruktuuri, mis moodustavad rehvide koostise. Nende analüüsid keskendusid eelkõige rehvi soojuse tekkimisele ja selle kontrollimise võimalustele. Soojus, mis on energia kadumise ja seega veeretakistuse, aga ka tarbetu kütusekulu sünonüüm, on üks nende tööde objekte. Need täpsed uuringud molekulaarstruktuuri tasemel viisid arenenud 4D-Nano Design tehnoloogia väljatöötamiseni, mis parandab rehvi jõudlust vihmaga, aga vähendab ka kütusekulu kuni viis protsenti võrreldes tavaliste rehvide kategooriatega.

Vaikne Tuum

Vaikne Tuum
Need on rehvid, mis on peamine müraallikas sõidukis. Rullimisest tekkiv heli ületab mootori või aerodünaamika heli. Selle põhjuseks on rehvides sisalduva õhu vibratsioon, mis tekib resonantsi nähtuse tõttu. FALKENi insenerid on välja töötanud kontseptsiooni, mis põhineb polüuretaanvahul ja aitab selle helimüra vastu. Tänu rehvi sisemust katvale kihile väheneb vibratsioon, samuti müra, mis on kuni kümme detsibelli vähem. See väga vastupidav tehnoloogia toimib rehvi eluea jooksul ilma selle jõudlust kahjustamata.

NEO-T01

NEO-T01
FALKEN on hiljuti välja töötanud tehnoloogia, mida rakendatakse väga täpsete lamellrehvide tootmisel. Selle süsteemi nimega NEO-T01 raames on iga rehv valmistatud metallist tuumast, mida nimetatakse "formeriks". Viimane on lõpliku rehvi täpse suuruse ja kujuga. Selle protsessi eripära on see, et see kasutab "lint" tehnikat, mis hõlmab rehvi osade, nagu veerepinna ja külje, ümbritsemist ilma ülekatte või liitekohtadeta. Vulcaniseerimise ajal ei registreerita ühtegi deformatsiooni ja kõik materjalid on kokku pandud automatiseeritud ja arvutipõhiselt. NEO-T01 tootmissüsteem on sünonüümiks järjepidevusele premium rehvide seeriatootmisel ja seega ka kõrgemale kvaliteedile.
LiveChat
Whatsapp Messenger