Fullrun on tunnustatud rehvimark, mis on pühendunud uuendustegevusele. Ettevõtte kultuuri juhib kontseptuaalne, strateegiline, organisatsiooniline, tehnoloogiline ja turupõhine innovatsioon, mis on võimaldanud Fullrunil kindlustada väljapaistva koha globaalsel rehviturul.
Bränd on edukalt loonud ülemaailmse integreeritud müügivõrgustiku ning 21. sajandil on selle müügimaht pidevalt kasvanud. Tõepoolest, 80% Fullruni toodetest eksporditakse ja bränd on sõlminud enam kui 300 välisettevõttega eksklusiivseid esinduslepinguid. Juba üheksa järjestikuse aasta jooksul on ettevõtte aastane rehvide ekspordimaht ületanud 100 miljonit dollarit.
2011. aastal ulatus Fullruni väliskaubanduse käive 400 miljoni dollarini ning sisemüügi käive 250 miljoni jüaanini (RMB). Tänu sellele saavutusele on Fullrun püsinud üheksal järjestikusel aastal ühe suurema rehvikaubandusettevõttena Hiinas.
Fullrun on investeerinud ka rehvitootmisse, ehitades 300 000 ruutmeetri suuruse tehase – Qingdao Fullrun Tyre Tech Corp., LTD., mis on spetsialiseerunud 18–34-tolliste kõrge jõudlusega rehvide tootmisele.
2016. aasta oktoobris astus Fullrun uue sammu, rajades oma esimese rehvitootmise baasi välismaal – GOLDEN HORSE RUBBER SDN BHD, mis asub Malaisias Selangori osariigis. Projekti esimene etapp valmis ja käivitati tootmine 2018. aastal, mis tegi Fullrunist esimese Hiina ettevõtte, kes on Malaisias rajanud suure moodsa rehvitehase.
Tänu neile kahele peamisele rehvitootmise baasile, mis kokku katavad ligikaudu 400 000 ruutmeetrit, ulatub Fullruni hiljutine tootmisvõimsus 10 miljoni sõiduautorehvide komplektini ja 1 miljoni veo- ja bussirehvide komplektini.
Tulevikku vaadates jääb Fullrun truuks oma väärtustele: uuendusmeelsus, ausus, pingutus ja pühendumus. Tänu kõigi töötajate sihikindlale tööle ning ettevõtte arengustrateegiale on Fullrun pühendunud kõrgekvaliteediliste toodete pakkumisele ja ettevõtte väärtuse suurendamisele oma klientide ning kogu ühiskonna jaoks.