Haida kaubamärk on tunnustatud oma laiaulatusliku rehvitoodete valiku poolest. Ettevõte pakub kolme peamist rehvikategooriat, mis on jaotatud 25 seeriaks ja enam kui tuhandeks erinevaks variandiks ning spetsifikatsiooniks. Need tooted katavad kõik levinumad kaubikute ja sõiduautode mudelid.
Haida täisterasest radiaalrehvid on saadaval kahes peamises tüübis: lühikese vahemaa, keskmise ja lühikese vahemaa, keskmise ja pika vahemaa, pika vahemaa ning kaevandustööstuse rehvid. Poolterased radiaalrehvid jagunevad mitmeks tooteks, sealhulgas PCR-, SUV-, UHP- ja ST-seeriad. Diagonaalrehvide hulka kuuluvad sellised tooted nagu Jintianfu rehvid, insenerrehvid, kaevandusrehvid, tööstusrehvid ja põllumajandusrehvid.
Haida praegune tootmisvõimsus autotööstuse rehvide valdkonnas ulatub 12,2 miljoni rehvikomplektini aastas. See sisaldab sõiduautode poolteraste radiaalrehvide aastast tootmisvõimsust 10 miljonit rehvikomplekti, kommertssõidukite täisterasest radiaalrehvide tootmisvõimsust 1,5 miljonit rehvikomplekti ning 1 miljoni diagonaalsete kommertsrehvide komplekti tootmisvõimsust aastas. 2021. aastal ulatus Haida käive 5,45 miljardi RMB jüaanini.
Haida on truuks jäänud põhiväärtustele, milleks on kliendi esikohale seadmine, tipptaseme poole püüdlemine, inimkesksus ja pikaajaline kasu. Ettevõtte filosoofia põhineb veendumusel, et turg on alus, areng on võti ja innovatsioon on hing. Ettevõtlikkus väljendub lojaalsuses Haidale ning visaduses mitte alla anda. Haida arengustrateegia eesmärk on arendada välja rehvitööstuse tarneahel, tugevdada põhikonkurentsivõimet ja luua Haidast sajandivanune ettevõte.