Alates oma algusest on MICHELIN pühendunud autonduslahenduste väljatöötamisele, edendades uuenduslike ja kestlike rehvide arendamist. Tuginedes enam kui 130 aasta pikkusele traditsioonile, on bränd saavutanud tuntuse mitmete oluliste leiutiste kaudu, mis on jätnud sügava jälje rehvitööstuse ajalukku.
Tänu oma tööstuspärandile, ulatuslikele teadus- ja arendustegevuse investeeringutele ning järjepidevale soovile tõsta maanteeliikluse töökindlust on MICHELIN tänapäeval olulisel kohal autotööstuses. Arendust jätkates tugineb bränd laiale toote- ja teenusevalikule, mis tugevdab selle ülemaailmset haaret ja mainet uuendusliku tootjana.
- 1895. aastal osales üks esimesi MICHELINi rehvidega sõitnud autosid, nimega « L’Eclair », Pariis–Bordeaux–Pariisi võidusõidul. See näitas õhuga täidetud rehvide töökindlust ja vastupidavust.
- 20. sajandi alguses laienes bränd rahvusvahelisele tasandile, luues jaotusvõrgu ning rajades esimesed välismaised tütarettevõtted. Selline laienemine oli suunatud tolleaegse autotööstuse kiire kasvu toetamisele.
- Alates 1930. aastatest hakati rehvide struktuuris kasutama metalltraate, mis viis 1937. aastal esimese teraskarkassiga rehvi turuletoomiseni. See uuendus parandas märkimisväärselt autode rehvide vastupidavust.
- 1946. aastal registreeris bränd radiaaltehnoloogia patendi ja hakkas seda turustama nimega MICHELIN X. See rehv vähendas kütusekulu, pikendas eluiga ja suurendas ohutust, muutes püsivalt autotööstuse standardeid.
- Oma uuenduste edu toetamiseks investeerib bränd uurimis- ja katsekeskustesse, sealhulgas 1965. aastal avatud Ladoux’ keskusesse, mis koondab laboratooriume, katseradu ja töökodasid rehvide pidevaks täiustamiseks.
- Aastakümnete vältel on ettevõte laienenud nii uute tööstusrajatiste loomise kui ka teiste tootjate omandamise kaudu. Selline strateegia tagab brändile ülemaailmse kohaloleku ja aitab kasvatada turuosa.
- 1990. aastatel võeti kasutusele keskkonnasõbralikum lähenemine „Roheliste rehvide” sarjaga. Räni kasutamine tootmises aitab vähendada veeretakistust ja optimeerida kütusekulu.
- Alates 2019. aastast on bränd esitlenud uusi lahendusi, sealhulgas õhuta rehve (UPTIS), mis välistavad rehvi torkeohu. Need tooted aitavad jätkuvalt muuta liikumist turvalisemaks ja jätkusuutlikumaks.