Rehv Nokian

Nokian on suur rehvitootja, mis tegutseb Põhjamaades alates 1934. aastast. Tehased asuvad Nokia linnas, Soomes ja Vsevoložskis, Venemaal. Nokian on talverehvide valmistajana vägagi tuntud. Nii ongi Nokiani peamisteks turgudeks kohad, kus kliima on põhjamaine ja esitab rehvi toimimisele paraja väljakutse. Näiteks kohtades, kus sajab lund ja ilmaolud on karmid ning tihti muutuvad. Nokian on välja töötanud laia valiku rehve, mis on tänu 900 ametlikule müügikohale saadaval kõikjal Euroopas.

Rehvid Nokian auto

Enimmüüdud profiilid

Kõik profiilid Nokian

Sirvige meie laia valikut Nokian mudeleid ja leidke see, mis vastab teie vajadustele ideaalselt. Nautige parimaid hindu kogu meie valikus!

Valige profiil
Valige profiil

Margi Nokian tehnoloogiad

TUGI ÕLGADEL
TUGI ÕLGADEL

Alates pikisuunalisest soonest, mis piirneb õlaga, toetavad seda külgnäärmed 20-kraadise nurga all. Need sooned tagavad kuulsa tee haardumise kurvis, suuna muutmisel või alajuhitavuse või libisemise korral.

KAHEKORDSE KIVIPLAADI TUGI
KAHEKORDSE KIVIPLAADI TUGI

Kahekordse padja toetusmehhanism, mis asub rehvi välisküljel, tuleb mängu intensiivse sõidu korral: struktuur muutub jäigemaks, kuna plokid toetuvad üksteisele, pakkudes roolimisele täpsust. Vastupidi, see toetus on palju vähem intensiivne standardse sõidu korral, mis vähendab rullimisreaktsiooni ja seega ka sõiduki kütusekulu. Õlapiirkonda toetab ka 20-kraadine nurk, mida näitavad sooned. See annab rehvile lisastabiilsust, peamiselt kurvides, suuna muutmisel ning järsu manöövri korral takistuse vältimiseks.

PUKSEERIMISVAOD
PUKSEERIMISVAOD

Vihm on ilmastikutingimus, mis põhjustab enamiku õnnetusi suvistel teedel. Auto kontrolli kaotamise riskid tõusevad märkimisväärselt, kui äkki puhkeb torm. Peamiselt näidatakse näpuga rehvide haardumise puudumisele, kuna see on vastutav vesiliu nähtuse eest. Seetõttu on Nokian Tyres joonistanud suverehvidele nõeltega sooned, mis suurendavad haardumist märjal teekattel ja takistavad vesiliu tekkimist ohtlikes sademete olukordades. Need nõeltega sooned asuvad suuremate ristlõikega soonedes, mis asuvad sisemisel õlal. Suurenenud arv neid sooni võimaldab nendel elliptilistel sälkudel hoida suurt veekogust. See idee pakub rehvile sobivat haardumist isegi siis, kui aja jooksul toimub rehvi kulumine. Mida rohkem kummi kaob, seda suurem on nõeltega soonede maht, mis on laienenud oma põhjas.

NOKIAN ARAMID KÜLG
NOKIAN ARAMID KÜLG

Rehvi külgede kumm sisaldab materjali, mida kasutatakse lennunduses ja sõjalistel eesmärkidel, erakordse vastupidavusega aramiidist katkendkiude. Need kiud tugevdavad äärmiselt rehvi külge, andes sellele palju parema vastupidavuse rünnakutele ja lõikudele.

LAMELLE CROSS-BLOCK
LAMELLE CROSS-BLOCK

Ristkülikukujulised skulptuurid rehvi keskosas on mõeldud toimima kahes suunas. Risti asetatud lamellid välisküljel moodustavad tugeva serva, mis annab stabiilsuse olenemata tingimustest. Risti asetatud lamellid sisemisel küljel moodustavad rohkem liigendatud serva. Need pakuvad peenemat sidet teega ja vähendavad veeremisreaktsiooni ning müra intensiivsust. Optimeerimistööd on tehtud soonde mahtu ja ristlamelli kallakuga, mis moodustab servaga nurga. Kui tee on märg, hoiab ristlamell teel olevat vett ja maksimeerib selle eemaldamist peamistes soonedes, suurendades seeläbi vesiliu ennetamist.

PEAMISED SILEDAD SOONED
PEAMISED SILEDAD SOONED

Rehvi peamised sooned on silutud, mis annab sellele lisaks elegantsusele suure võime tõhusalt teel olevat vett eemaldada. Ribide sooned, mis avanevad nendele peamistele libisevatele soontele, suurendavad rehvi üldist soonde mahtu ja aitavad vastu seista vesiliu tekkimise võimalusele.

PUHASTATUD ÕLID
PUHASTATUD ÕLID

Nokian Tyres'is kasutatakse iga rehvi puhul ainult puhastatud õlisid ja tootmisprotsess ei hõlma mingil hetkel toksilisi või kantserogeenseid kemikaale. Ökoloogiliste näitajate poolest juhtiv rehvitootja, Nokian on eestvedaja madala aromaatsusega puhastatud õli kasutamisel. Ometi on selle ohutusnäitajad, eriti rehvi haardumine märjal pinnal, suurepärased olenemata aastaajast.

HYDRO VAOD
HYDRO VAOD

Sisemisele õlale lähim pikiriba on sügavate Hydro diagonaalsete soontega, et anda rehvile stabiilsust. Need sooned parandavad kaitset vesiliu vastu, kogudes maapinnalt rohkem vett ja suunates selle suurtesse ümbermõõdusoonedesse.
See uuendus on leitav ka välisele õlale lähima peamise riba juures. Kõik need laiad sooned suurendavad turvalisust vihmastes tingimustes ja vähendavad oluliselt libisemisohtu märjal asfaldil.

TWIN TRAC SILICA
TWIN TRAC SILICA

Nokian Twin Trac Silica on kummisegu, mis koosneb loomulikult looduslikust kummist, aga ka ränidioksiidist ja rapsiõlist. Osakeste originaalne jaotus tagab rehvile optimaalse haarduvuse lumel ja vihmas. See uuenduslik eesrindlik segu täiustab ka sõidustabiilsust ning reaktsiooni rehvi kulumisele. Kasutatud materjalide kvaliteet ja maht säilitavad rehvi suurepärased talvise haarduvuse omadused, isegi intensiivse temperatuuri muutuse või väga paljude kilomeetrite läbimise korral. Sõiduki kütusekulu väheneb märkimisväärselt, kuna veeretakistus väheneb drastiliselt.

MITMEKIHILINE STRUKTUUR
MITMEKIHILINE STRUKTUUR

Mitmekihilise struktuuriga rehvis annavad mitmed kummisegud rehvile selle erinevad omadused. Rullimiskihi Nokian Intelligent UHP Silica kummikiht võimaldab säilitada parimat sidet teekattega olenemata olukorrast ja on mõeldud maksimaalse jõudluse saavutamiseks nii intensiivse kasutamise kui ka kõrgete kiiruste korral.
Vahekiht sisaldab madala molekulmassiga nanosilika segu. Selle originaalse ja innovaatilise ühendiga täheldame suunamuutuste kiiremat edastamist kui tavaliste segudega.
Mis puutub alumisse kihti, siis selle äärmiselt jäiga kummisegu vähendab veeretakistust, mis oluliselt vähendab kuumust, suurendades vastupidavust kulumisele, vähendades energiatarbimist ja vähendades keskkonda kahjustavate toksiliste heitmete hulka.

KULUMISE JA VEEPEAL LIUGLEMISE NÄIDIK
KULUMISE JA VEEPEAL LIUGLEMISE NÄIDIK

Rehv sisaldab kulumisnäidikut (DSI), mis võimaldab teada saada selle soonte jääksügavust. See näidik koosneb rehvi jooksupinnale kirjutatud millimeetrites numbritest. Mida rohkem jooksupind kilomeetrite jooksul kulub, seda rohkem need numbrid kustuvad. Rehvil on teine näidik, mis annab teavet vesiliu ohtude kohta. Tilgake on paigutatud keskmisele plokile 4 mm sügavusest soonest. Kui see tilk on kummi kulumise tõttu kustunud, on aeg rehvid välja vahetada, kuna vesiliu oht on suur.

TSEMENTI INFO
TSEMENTI INFO

Info ala, mis asub Nokiani rehvi küljel, suurendab ohutust, kuvades asukoha ja rõhu näitajaid. Nii saab märkida asukoha rehvide vahetamise ajal, samuti õige täispuhumise rõhu. Uus teave on isegi salvestatav sellesse alasse, see on poldide pingutusmoment sulamvelgedel. Enamik UHP spordirehve on paigaldatud alumiiniumvelgedele, mille puhul poldide pingutamine nõuab suuremat tähelepanu. See on suurenenud turvalisus kasutajale, kuna poldid tuleb pingutada õige momendiga ja need tuleb uuesti pingutada iga 100 või 200 kilomeetri järel.

NOKIANI TARGAS SILIKAAT UHP
NOKIANI TARGAS SILIKAAT UHP

Nokian Intelligent UHP Silica rehvimustrisegu on optimeeritud intensiivseks kasutamiseks ja suurteks kiirusteks. Selle kummi molekulaarsed ahelad koos ränidioksiidi osakestega annavad eriti vastupidava segu, mis säilitab oma elastsuse. See talub pidevalt suurt temperatuuride vahemikku ja suurendab haardumist märjal teekattel igal ajal päevast kevadest sügiseni. Sõiduki haakumine teega on ideaalne ja ei lase ükskõik millistes oludes kõrvale kalduda.

Vaikse Soone Disain
Vaikse Soone Disain

Sõidumugavuse optimeerimine on suunatud Silent Groove Design uuendusele, mis asub pikisuunaliste kummiplokkide seintel, kus poolkera kujulised lohud, mis on stiilistatud nagu golfipall, kontrollivad õhuliikumist. Nad peatavad ka helid, mida kiirgavad ristlõike servad ja ebamugavate vilistamiste tekitamise. Selle tulemusena on kabiini sees olevad müra oluliselt vähendatud, nagu ka väline rullimismüra. Lõppkokkuvõttes on sõit seetõttu vaiksem ja seda meeldivam. Silent Groove Design jahutab ka rehvi pinda, vähendades aerodünaamilist reaktsiooni, mis vastupidi suurendab vastupidavust kulumisele ja läbisõidule.

Jätkake sirvimist ilma nõusolekuta >
Teave küpsiste ja muude jälgijate kohta
Rehviliider.ee (AD TYRES) ja tema partnerid (Google, Hotjar, Microsoft) kasutavad küpsiseid ja muid jälgijaid (Web Storage) saidi nõuetekohase töötamise tagamiseks, saidil navigeerimise lihtsustamiseks, statistiliste mõõtmiste tegemiseks ja reklaamikampaaniate isikupärastamiseks. Küpsised ja muud jälgijad salvestatakse teie seadmesse ja võivad sisaldada isikuandmeid. Me ei paiguta ühtegi küpsist ega muud jälgijat teie seadmesse ilma teie vaba ja teadliku nõusolekuta, v.a need, mis on vajalikud saidi nõuetekohaseks töötamiseks. Me säilitame teie valiku 6 kuuks. Te võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, minnes küpsiste ja muude jälgijate lehele. Te saate saidi kasutamist jätkata ilma andmata nõusolekut küpsiste ja muude jälgijate teie seadmesse paigutamiseks. Keeldumine ei takista juurdepääsu teenustele AD TYRES. Lisateabe saamiseks vaadake küpsiste ja muude jälgijate lehte.
Küpsiste isikupärastamine
LiveChat