Otsing mõõtude järgi
Rehvid Nokian auto

Rehv Nokian

Nokian on suur rehvitootja, mis tegutseb Põhjamaades alates 1934. aastast. Tehased asuvad Nokia linnas, Soomes ja Vsevoložskis, Venemaal. Nokian on talverehvide valmistajana vägagi tuntud. Nii ongi Nokiani peamisteks turgudeks kohad, kus kliima on põhjamaine ja esitab rehvi toimimisele paraja väljakutse. Näiteks kohtades, kus sajab lund ja ilmaolud on karmid ning tihti muutuvad. Nokian on välja töötanud laia valiku rehve, mis on tänu 900 ametlikule müügikohale saadaval kõikjal Euroopas.

Enimmüüdud profiilid

Autorehvid

Rehvid 4x4 / SUV

Rehvid kaubik / furgoon

Universaal

Margi Nokian tehnoloogiad

NOKIAN ARAMID KÜLG

NOKIAN ARAMID KÜLG
Rehvi külgede kumm sisaldab materjali, mida kasutatakse lennunduses ja sõjalistel eesmärkidel, erakordse vastupidavusega aramiidist katkendkiude. Need kiud tugevdavad äärmiselt rehvi külge, andes sellele palju parema vastupidavuse rünnakutele ja lõikudele.

Vaikse Soone Disain

Vaikse Soone Disain
Sõidumugavuse optimeerimine on suunatud Silent Groove Design uuendusele, mis asub pikisuunaliste kummiplokkide seintel, kus poolkera kujulised lohud, mis on stiilistatud nagu golfipall, kontrollivad õhuliikumist. Nad peatavad ka helid, mida kiirgavad ristlõike servad ja ebamugavate vilistamiste tekitamise. Selle tulemusena on kabiini sees olevad müra oluliselt vähendatud, nagu ka väline rullimismüra. Lõppkokkuvõttes on sõit seetõttu vaiksem ja seda meeldivam. Silent Groove Design jahutab ka rehvi pinda, vähendades aerodünaamilist reaktsiooni, mis vastupidi suurendab vastupidavust kulumisele ja läbisõidule.

TSEMENTI INFO

TSEMENTI INFO
Info ala, mis asub Nokiani rehvi küljel, suurendab ohutust, kuvades asukoha ja rõhu näitajaid. Nii saab märkida asukoha rehvide vahetamise ajal, samuti õige täispuhumise rõhu. Uus teave on isegi salvestatav sellesse alasse, see on poldide pingutusmoment sulamvelgedel. Enamik UHP spordirehve on paigaldatud alumiiniumvelgedele, mille puhul poldide pingutamine nõuab suuremat tähelepanu. See on suurenenud turvalisus kasutajale, kuna poldid tuleb pingutada õige momendiga ja need tuleb uuesti pingutada iga 100 või 200 kilomeetri järel.

PUHASTATUD ÕLID

PUHASTATUD ÕLID
Nokian Tyres'is kasutatakse iga rehvi puhul ainult puhastatud õlisid ja tootmisprotsess ei hõlma mingil hetkel toksilisi või kantserogeenseid kemikaale. Ökoloogiliste näitajate poolest juhtiv rehvitootja, Nokian on eestvedaja madala aromaatsusega puhastatud õli kasutamisel. Ometi on selle ohutusnäitajad, eriti rehvi haardumine märjal pinnal, suurepärased olenemata aastaajast.

MITMEKIHILINE STRUKTUUR

MITMEKIHILINE STRUKTUUR
Mitmekihilise struktuuriga rehvis annavad mitmed kummisegud rehvile selle erinevad omadused. Rullimiskihi Nokian Intelligent UHP Silica kummikiht võimaldab säilitada parimat sidet teekattega olenemata olukorrast ja on mõeldud maksimaalse jõudluse saavutamiseks nii intensiivse kasutamise kui ka kõrgete kiiruste korral.
Vahekiht sisaldab madala molekulmassiga nanosilika segu. Selle originaalse ja innovaatilise ühendiga täheldame suunamuutuste kiiremat edastamist kui tavaliste segudega.
Mis puutub alumisse kihti, siis selle äärmiselt jäiga kummisegu vähendab veeretakistust, mis oluliselt vähendab kuumust, suurendades vastupidavust kulumisele, vähendades energiatarbimist ja vähendades keskkonda kahjustavate toksiliste heitmete hulka.

KAHEKORDSE KIVIPLAADI TUGI

KAHEKORDSE KIVIPLAADI TUGI
Kahekordse padja toetusmehhanism, mis asub rehvi välisküljel, tuleb mängu intensiivse sõidu korral: struktuur muutub jäigemaks, kuna plokid toetuvad üksteisele, pakkudes roolimisele täpsust. Vastupidi, see toetus on palju vähem intensiivne standardse sõidu korral, mis vähendab rullimisreaktsiooni ja seega ka sõiduki kütusekulu. Õlapiirkonda toetab ka 20-kraadine nurk, mida näitavad sooned. See annab rehvile lisastabiilsust, peamiselt kurvides, suuna muutmisel ning järsu manöövri korral takistuse vältimiseks.

HYDRO VAOD

HYDRO VAOD
Sisemisele õlale lähim pikiriba on sügavate Hydro diagonaalsete soontega, et anda rehvile stabiilsust. Need sooned parandavad kaitset vesiliu vastu, kogudes maapinnalt rohkem vett ja suunates selle suurtesse ümbermõõdusoonedesse.
See uuendus on leitav ka välisele õlale lähima peamise riba juures. Kõik need laiad sooned suurendavad turvalisust vihmastes tingimustes ja vähendavad oluliselt libisemisohtu märjal asfaldil.

KULUMISE JA VEEPEAL LIUGLEMISE NÄIDIK

KULUMISE JA VEEPEAL LIUGLEMISE NÄIDIK
Rehv sisaldab kulumisnäidikut (DSI), mis võimaldab teada saada selle soonte jääksügavust. See näidik koosneb rehvi jooksupinnale kirjutatud millimeetrites numbritest. Mida rohkem jooksupind kilomeetrite jooksul kulub, seda rohkem need numbrid kustuvad. Rehvil on teine näidik, mis annab teavet vesiliu ohtude kohta. Tilgake on paigutatud keskmisele plokile 4 mm sügavusest soonest. Kui see tilk on kummi kulumise tõttu kustunud, on aeg rehvid välja vahetada, kuna vesiliu oht on suur.

PUKSEERIMISVAOD

PUKSEERIMISVAOD
Vihm on ilmastikutingimus, mis põhjustab enamiku õnnetusi suvistel teedel. Auto kontrolli kaotamise riskid tõusevad märkimisväärselt, kui äkki puhkeb torm. Peamiselt näidatakse näpuga rehvide haardumise puudumisele, kuna see on vastutav vesiliu nähtuse eest. Seetõttu on Nokian Tyres joonistanud suverehvidele nõeltega sooned, mis suurendavad haardumist märjal teekattel ja takistavad vesiliu tekkimist ohtlikes sademete olukordades. Need nõeltega sooned asuvad suuremate ristlõikega soonedes, mis asuvad sisemisel õlal. Suurenenud arv neid sooni võimaldab nendel elliptilistel sälkudel hoida suurt veekogust. See idee pakub rehvile sobivat haardumist isegi siis, kui aja jooksul toimub rehvi kulumine. Mida rohkem kummi kaob, seda suurem on nõeltega soonede maht, mis on laienenud oma põhjas.

NOKIANI TARGAS SILIKAAT UHP

NOKIANI TARGAS SILIKAAT UHP
Nokian Intelligent UHP Silica rehvimustrisegu on optimeeritud intensiivseks kasutamiseks ja suurteks kiirusteks. Selle kummi molekulaarsed ahelad koos ränidioksiidi osakestega annavad eriti vastupidava segu, mis säilitab oma elastsuse. See talub pidevalt suurt temperatuuride vahemikku ja suurendab haardumist märjal teekattel igal ajal päevast kevadest sügiseni. Sõiduki haakumine teega on ideaalne ja ei lase ükskõik millistes oludes kõrvale kalduda.

PEAMISED SILEDAD SOONED

PEAMISED SILEDAD SOONED
Rehvi peamised sooned on silutud, mis annab sellele lisaks elegantsusele suure võime tõhusalt teel olevat vett eemaldada. Ribide sooned, mis avanevad nendele peamistele libisevatele soontele, suurendavad rehvi üldist soonde mahtu ja aitavad vastu seista vesiliu tekkimise võimalusele.

LAMELLE CROSS-BLOCK

LAMELLE CROSS-BLOCK
Ristkülikukujulised skulptuurid rehvi keskosas on mõeldud toimima kahes suunas. Risti asetatud lamellid välisküljel moodustavad tugeva serva, mis annab stabiilsuse olenemata tingimustest. Risti asetatud lamellid sisemisel küljel moodustavad rohkem liigendatud serva. Need pakuvad peenemat sidet teega ja vähendavad veeremisreaktsiooni ning müra intensiivsust. Optimeerimistööd on tehtud soonde mahtu ja ristlamelli kallakuga, mis moodustab servaga nurga. Kui tee on märg, hoiab ristlamell teel olevat vett ja maksimeerib selle eemaldamist peamistes soonedes, suurendades seeläbi vesiliu ennetamist.

TUGI ÕLGADEL

TUGI ÕLGADEL
Alates pikisuunalisest soonest, mis piirneb õlaga, toetavad seda külgnäärmed 20-kraadise nurga all. Need sooned tagavad kuulsa tee haardumise kurvis, suuna muutmisel või alajuhitavuse või libisemise korral.

TWIN TRAC SILICA

TWIN TRAC SILICA
Nokian Twin Trac Silica on kummisegu, mis koosneb loomulikult looduslikust kummist, aga ka ränidioksiidist ja rapsiõlist. Osakeste originaalne jaotus tagab rehvile optimaalse haarduvuse lumel ja vihmas. See uuenduslik eesrindlik segu täiustab ka sõidustabiilsust ning reaktsiooni rehvi kulumisele. Kasutatud materjalide kvaliteet ja maht säilitavad rehvi suurepärased talvise haarduvuse omadused, isegi intensiivse temperatuuri muutuse või väga paljude kilomeetrite läbimise korral. Sõiduki kütusekulu väheneb märkimisväärselt, kuna veeretakistus väheneb drastiliselt.
LiveChat
Whatsapp Messenger