255/40 R21 102Y XL, (*), MFS, NCS, Seal Inside - Muuda

Pirelli Pzero (PZ4) Sport 255/40 R21 102Y XL, (*), MFS, NCS, Seal Inside

Kategooria : Sõiduauto suvi
C A A 69 dB
4.0 /5 (91 hinnang)
Pirelli Pzero (PZ4) Sport 255/40 R21 102Y XL, (*), MFS, NCS, Seal Inside
Pirelli 255/40 R21 102Y XL
69
Pirelli Pzero (PZ4) Sport 255/40 R21 102Y XL, (*), MFS, NCS, Seal Inside
C A A 69 dB
laos

Tasuta kohaletoimetamine alates 72h

Tükihind 351,38

Omadused

Tootja Pirelli
Mudel Pzero (PZ4) Sport
Mõõt 255/40 R21 102Y
Muuda seda mõõtu
Eripära XL, (*), MFS, NCS, Seal Inside
Euroopa hinded
C A A 69 dB
Kategooria
Sõiduauto suvi
Hinnang
4.0 /5 (91 hinnang)

Kirjeldus

P ZERO™ (Sport Version – PZ4) on üliheade sõiduomadustega unikaalne toode, milles on ühendatud Pirelli teadmised autospordi vallas ja parimate autotootjate oskusteave ning tulemuseks on rehv, mis sobib ideaalselt iga autoga. P ZERO™ (Sport Version – PZ4) on seeria, mis on välja arendatud koostöös kõige prestiižsemate originaalvarustuse tootjatega, ja suudab vastata kõigile isikupärastamise vajadustele, mis on seotud rehvide suuruse, tehnoloogia ja hooaegadega.

Kirjeldus
hinnang
Paigaldamine

PERSONALISEERITUD SISEMISE REHVIMUSTRI KUJUNDUS

PERSONALISEERITUD SISEMISE REHVIMUSTRI KUJUNDUS
Maksimaalne turvalisus märgades tingimustes tänu kõrgele ränidioksiidi sisaldusele. Parema haarduvuse ja suurema sõidumugavuse tagab kõrge sammude jada.

KOHANDATUD LAHENDUSED RULLIKOMPLEKSI KOOSTISELE

KOHANDATUD LAHENDUSED RULLIKOMPLEKSI KOOSTISELE
Rulltakistuse, märgade pinnaste jõudluse ja läbisõidu parendamine.

VÄLISE RATTAKATTE ISIKUPÄRANE KUJUNDUS

VÄLISE RATTAKATTE ISIKUPÄRANE KUJUNDUS
Madal müratase ja väiksem veeretakistus tänu optimeeritud sammude järjestusele ja lamellide disainile.

Pirelli Mürasummutussüsteem™ (PNCS)

Pirelli Mürasummutussüsteem™ (PNCS)
Pirelli Noise Cancelling System™ (PNCS) võimaldab vähendada müra, mida rehvid tekitavad teekontaktis. Rullimismüra hõlmab kõiki vibratsioone, mis tekivad struktuuris ja levivad sõidukis. Pirelli Noise Cancelling System™ süsteem võimaldab suurendada juhi mugavust, vähendades seda rullimismüra.
Need vibratsioonid imenduvad sõna otseses mõttes Pirelli patenteeritud vahu abil, mis vähendab sõiduki salongi jõudvat müra, pakkudes paremat mugavust võrreldes tavaliste rehvidega.
Pirelli Noise Cancelling System™-ga on see kaks kuni kolm detsibelli vähem, mis tähendab vähemalt kaks korda vähem müra sõiduki sees.

Seal Inside™

Seal Inside™
Pirelli revolutsioneerib rehvi lõhkemise järgset sõitmist, luues uue põlvkonna iseparanduvaid rehve, mis tagavad ohutuse ja võimaldavad pärast rehvi lõhkemist teekonda jätkata, säilitades samal ajal auto täieliku kontrolli.
Tõepoolest, Seal Inside™ tehnoloogiaga, saab sõiduk, mille rehv on läbistatud välise eseme poolt, 85% juhtudest jätkata oma teekonda, kuna õhurõhk püsib muutumatuna. See areng kõrvaldab seega suurema osa õnnetusjuhtumitest, mis on tingitud õhurõhu kaotusest lõhkenud rehvis.
Seal Inside™ rehviga ei jäta rehvi lõhkemine teid kuhugi keset ei kusagile: saate koju minna, et oma rehvi vahetada või otse garaaži sõita.
Seal Inside™ tehnoloogiat saab kasutada kõigil sõidukitel, sõltuvalt rehvi mõõtudest.

Faas 1
Väline ese, nagu nael, on ümbritsetud rehvis oleva tihendusainega.
Faas 2
Kui ese väljutatakse, täidab tihendusaine järk-järgult eseme poolt jäetud augu.
Faas 3
Kui ese on rehvist täielikult välja tõmmatud, on auk täielikult täidetud ja suletud, välistades igasuguse rõhu kaotuse.
LiveChat
Whatsapp Messenger