255/50 R19 103T AO, MFS, 3PMSF, Seal Inside, ELT - Muuda

Pirelli Scorpion Winter 255/50 R19 103T AO, MFS, 3PMSF, Seal Inside, ELT

Kategooria : 4x4 talv
C B A 69 dB
4.0 /5 (128 hinnang)
Pirelli Scorpion Winter 255/50 R19 103T AO, MFS, 3PMSF, Seal Inside, ELT
Pirelli 255/50 R19 103T
69
Pirelli Scorpion Winter 255/50 R19 103T AO, MFS, 3PMSF, Seal Inside, ELT
C B A 69 dB
laos

Tasuta kohaletoimetamine alates 72h

Tükihind 252,39

Omadused

Tootja Pirelli
Mudel Scorpion Winter
Mõõt 255/50 R19 103T
Muuda seda mõõtu
Eripära AO, MFS, 3PMSF, Seal Inside, ELT
Euroopa hinded
C B A 69 dB
Kategooria
4x4 talv
Hinnang
4.0 /5 (128 hinnang)

Kirjeldus

Pirelli Scorpion Winter 255/50 R19 103T (AO, MFS, 3PMSF, Seal Inside, ELT) on mõeldud maasturijuhtidele, kes tahavad rehvidelt ka talvel kõrgetasemelist sooritust. Kasutatakse paljudel võimsatel maasturitel. Maksimaalne liikuvus, vähenenud pidurdusteekond ja stabiilsus ka kõrgetel kiirustel. Scorpion Winter 255/50 R19 103T (AO, MFS, 3PMSF, Seal Inside, ELT) on Pirelli ning AMG, Audi, BMW, Land Roveri, Mercedese ja Porsche vahelise koostöö vili. Võrreldes teiste sama klassi rehvidega on rehvil 10% lühem pidurdusteekond, 9% suurem veojõud.

Kirjeldus
hinnang
Paigaldamine

Pikisuunalised sooned: kahe- ja neljasooneline versioon

Pikisuunalised sooned: kahe- ja neljasooneline versioon
See tagab suurepärase juhitavuse ning optimaalse pidurdusjõudluse märjal teel.

Suunav ja sümmeetriline rehvimuster muutuva geomeetriaga plokkide ja spetsiifilise lamellide paigutusega

Suunav ja sümmeetriline rehvimuster muutuva geomeetriaga plokkide ja spetsiifilise lamellide paigutusega
Kõigis talvistes sõidutingimustes on parandatud haardumist lumisel pinnal ja lühendatud pidurdusteekonda.
Tõmbetugevuse ja külgjõu parandamine kurvides, slalomis ja sõiduraja vahetamisel.

Uus skulptuur innovaatilistest materjalidest

Uus skulptuur innovaatilistest materjalidest
Tagab maksimaalse haardumise märgadel teedel ja lumes ning vähendab kütusekulusid.

Uus profiili geomeetria

Uus profiili geomeetria
Täiuslik haardumine kuival teel.

Seal Inside™

Seal Inside™
Pirelli revolutsioneerib rehvi lõhkemise järgset sõitmist, luues uue põlvkonna iseparanduvaid rehve, mis tagavad ohutuse ja võimaldavad pärast rehvi lõhkemist teekonda jätkata, säilitades samal ajal auto täieliku kontrolli.
Tõepoolest, Seal Inside™ tehnoloogiaga, saab sõiduk, mille rehv on läbistatud välise eseme poolt, 85% juhtudest jätkata oma teekonda, kuna õhurõhk püsib muutumatuna. See areng kõrvaldab seega suurema osa õnnetusjuhtumitest, mis on tingitud õhurõhu kaotusest lõhkenud rehvis.
Seal Inside™ rehviga ei jäta rehvi lõhkemine teid kuhugi keset ei kusagile: saate koju minna, et oma rehvi vahetada või otse garaaži sõita.
Seal Inside™ tehnoloogiat saab kasutada kõigil sõidukitel, sõltuvalt rehvi mõõtudest.

Faas 1
Väline ese, nagu nael, on ümbritsetud rehvis oleva tihendusainega.
Faas 2
Kui ese väljutatakse, täidab tihendusaine järk-järgult eseme poolt jäetud augu.
Faas 3
Kui ese on rehvist täielikult välja tõmmatud, on auk täielikult täidetud ja suletud, välistades igasuguse rõhu kaotuse.
LiveChat
Whatsapp Messenger