Toyo Proxes T1 Sport 225/55 R17 97V Mazda on rehv autospordiharrastajatele. Suurepärane juhitavus märjal ja kuival teekattel. Suurepärane stabiilsus igal kiirusel.
Toyo Proxes T1 Sport 225/55 R17 97V Mazda on rehv autospordiharrastajatele. Suurepärane juhitavus märjal ja kuival teekattel. Suurepärane stabiilsus igal kiirusel.
Kaks kohaletoimetamise võimalust on teie käsutuses tellimuse esitamisel:
Kohaletoimetamine teie valitud aadressile: saate oma rehvid tuua ühte meie partnerkeskustest, et teostada paigaldusteenust.
Kohaletoimetamine paigaldusjaama: partner võtab teiega ühendust teie tellimuse kättesaamisel, et kokku leppida kohtumine ja teostada paigaldusteenust.
Partnerite hinnad on märgitud tellimuse esitamise ajal. Nii saate valida kõige soodsama ja mugavama võimaluse.
Selle toote hindamiseks peate olema eelnevalt tellimuse esitanud. Teavitame teid, et saidile jäetud arvamused läbivad kontrolliprotseduuri. Arvamused on järjestatud ainult kronoloogilises järjekorras.
Suurepärased rehvid. Väga rahul....
Rehv ostetud teist korda ainult Ford Focus II Mk2 esitelje jaoks. Kuivaga on haardumine suurepärane, hoiab kurvides lihtsalt rajal. Viimane rehv pärast 20 000 km 2,4 baari juures oli külgedelt täiesti kulunud, kuid keskel oli ikka 20% kasutust. Märjal teel käituvad nad väga hästi, kuid ei sobi sportlikuks kasutamiseks. Soovitatav, kui sõidate vähe kilomeetreid ja sõidate palju kurvilisi teid.
Armastan neid rehve, need on täielikult muutnud, kuidas auto võrreldes eelmiste Avonidega tundub.
Varasemalt HANKOOK VENTUS rehvidega varustatult märkasin suurt erinevust eriti siis, kui rehvid hakkasid kuluma. TOYOga pärast 30 000 km väga sportlikku sõitmist pole haardumises vahet, ei kuival ega märjal pinnal. Ootan näha tegelikku vastupidavust, kuid minu jaoks pole kõhklusi, kui need kuluvad, panen samad, mis ostetud centrale pneus'st, jälle alla.
Siiani on see minu eelistuste põhjal parim rehvikomplekt, mille olen paigaldanud. Pärast 5000 km olen andnud neile üldhindeks “kõrge”, sest ausalt öeldes paistavad need kõiges silma. Minu sõitudest toimub umbes 80 % maanteel. Elan 40–80 km/h kurvilises piirkonnas ja sõidan nädalavahetustel ka põhi- ning kõrvalteedel, lisaks veidi kiirteel. Üldiselt liigun kiirelt ja nõuan autolt kurvides tihti palju. Varem kasutasin Continental SportContact 5 rehve. Peamised erinevused nende rehvide ja eelnevate vahel on järgmised: kuigi segu tundub enne paigaldamist pehme, hoiab karkass kurvis erakordselt hästi kuju – tunne on, nagu oleks all tippvedrustus. Sama kurviga toetub auto palju paremini, on stabiilsem ja seetõttu on läbimiskiirus suurem. Haarduvus kuival on laitmatu, ei mingeid üllatusi isegi halva kattega asfaltil, ning veeremüra on samuti vähenenud. Öeldakse, et need pole kõige vaiksemad, kuid minu jaoks on parandust võrreldes Continentaliga märkimisväärne (ja vahetasin need välja enne, kui eelmised olid lõpuni kulunud). Kütusekulu on langenud 0,2 l/100 km (sõidan alati samu marsruute). Rool on väga täpne ja suunamuutused kiired. Avatud teel või kiirteel jookseb auto nagu nööri mööda. Need absorbeerivad ebatasasusi Continentalidest palju paremini. Märjal teel proovisin neid tugeva, kuid mitte paduvihmaga, otsides piire. Suutsin säilitada sama kiire tempo kui kuival, ilma ebameeldivate üllatusteta. Ootasin siin kehvemat käitumist, sest varem kasutasin palju Uniroyali, kuid neile pole midagi kadestada. See ei tähenda, et võiks märjal teel hoolimatult kihutada – riskantses olukorras pole olukord kunagi sama mis kuival –, ent kui sain käänulistel teedel sama tempot hoida nii, et veojõukontroll isegi ei sekkunud, loen seda positiivseks. Märjal teel väga suurel kiirusel (üle 150 km/h) pole ma neid proovinud, seega ei tea, kuidas muster veelooride korral käitub. Vastupidavusele andsin 4 tärni, sest hindamiseks on veel vara, kuid üldiselt, arvestades hinda, olen oma praeguse auto puhul kindel, et jätkan selle mudeliga. Leian, et nende jõudlus on palju parem kui kallimate premium-brändide sama segmendi rehvidel. Arvestage siiski minu auto massi (üle 1500 kg); ma ei tea, kas väiksemate või kergemate autode puhul käituvad need sama hästi. See oli esimene kord, kui paigaldasin Toyo rehvid, ja vähemalt minu rehvidel on kirjas, et need on toodetud Jaapanis. Arvasin, et need valmistatakse Euroopa tehases.
Rehvid, mida kasutatakse ringrajal ja vaba aja veetmiseks. Olen nendega väga rahul ega näe suurtel brändidel vahet.
väga hea kvaliteedi ja hinna suhe soovitan
suurepärased rehvid sportlikuks ja tavapäraseks sõitmiseks vihmas ja kuival pinnal 0 müra suurepärane rehv.
väga hea rehv
suurepärane + -----
Teie isikuandmete kaitse on meie jaoks väga oluline.
Me väärtustame väga kogu teabe konfidentsiaalsust ja turvalisust, mida te meiega jagate.
Ühe oma peamise prioriteedina oleme rakendanud rangeid meetmeid teie andmete kaitsmiseks.
Seetõttu kutsume teid tutvuma meie üksikasjaliku privaatsuspoliitikaga, kust leiate kogu teabe oma isikuandmete kogumise, kasutamise ja kaitsmise kohta.
Oleme pühendunud teie privaatsuse austamisele ja teie andmete kõige hoolikamale käitlemisele.