Autorehvid
Mootorrattarehvid
ATV rehvid
Plekkveljed
Alumiiniumveljed
Velgede komplekt + rehvid
Lumeketid
Tasakaalustamine
Rehvide täitmine
Tööriistad ja tugiseadmed
Parandamine
Akud
Õlid
Tarvikud
Monteerimine – Pingutamine
Lisandid ja muud vedelikud
Juhend
Kättetoimetamine ja paigaldamine
Äriklient
Minu konto
Kontakt
Enne kui on liiga hilja!
Auto rehvide vahetamiseks on kolm olulist põhjust:
Esimene põhjus tuleneb seadusest:
Kui rehvide kulumissügavus on saavutanud 1,6 mm ja kui kulumine on jõudnud kulumismärgini, pole teil seadusest tulenevalt enam õigust nende rehvidega sõita.
Te võite saada trahvi ja teie sõidukiga ei tohi enam sõita.
Teine põhjus on seotud ohutusega:
Mida kulunumad on rehvid, seda pikem on pidurdusteekond märjal pinnasel ja seda suurem on risk vesiliu tekkimiseks.
Seega on väga oluline rehvid välja vahetada enne, kui kulumine nii kaugele jõuab.
Kolmas põhjus on tehniline:
Purunemise korral peab asjatundja kindlasti kontrollima teie rehvide olukorda ja purunemiskoha üle vaatama.
Kui purunemiskoht on rehvi küljel või kui rehvidel esineb kulumislaike, siis ei saa teie rehvi enam parandada ja see tuleb välja vahetada.
Heas korras rehvid tagavad ohutuse ja lähevad kokkuvõttes vähem maksma kui õnnetuse põhjustamine.
Ärge unustage, et rehv on teie ainuke kokkupuude maapinnaga!
Rehvirõhu kontrollimine vähemalt iga kahe kuu tagant on hädavajalik mitmel põhjusel:
On loomulik, et rõhk rehvides aja jooksul väheneb.
Sisekummita rehvidel, isegi kui need on täiesti hermeetilised, on nõrku kohti (ventiilid, rehvide ja velgede vahelised randid).
Samuti on võimalik, et teie sõitmisviis (korduvalt kõnniteedele sõitmine) suurendab seda loomulikku kadu.
Rehvidel võib ette tulla aeglast tühjenemist.
Te olete sõitnud millelgi tömbil, ventiil on oodatust kiiremini kulunud, olete kaotanud ventiilikorgid, nael või kruvi on turvisesse tunginud.
Kõik need olukorrad nõuavad suurt tähelepanu.
Temperatuuri muutused muudavad õhumolekulide suurust.
Sellest tulenevalt vajavad rehvid talvel rohkem õhku, sest temperatuurid on madalamad kui suvel, mil rehvi õhumolekulid on laienenud.
Soovitame teil rehvirõhku regulaarselt kontrollida ja juurde lisada teenindusjaamas või töökojas, et võimalikult kiiresti avastada rehvil esinev probleem ja reguleerida rõhku
Teie rehvide kulumist mõjutavad mitmed tegurid:
Kõik need tegurid koos mõjutavad seda, kui kiiresti või aeglaselt teie rehvid kuluvad. See kulumine, nagu te aru saite, muutub ajas.
Paljusid autojuhte huvitab küsimus: kui palju mu rehvid maksavad?
Olgu tegemist suve-, talve- või aastaringsete rehvidega, on sellele küsimusele väga raske vastata ilma lisateavet omamata.
Rehvide hind sõltub mitmest asjaolust:
Lühidalt öeldes võib üks rehv maksta mõnest eurost kuni mõnesaja euroni.
Kõige parem on osta oma rehvid meie saidilt, nii saate olla kindel, et olete saanud head nõu ega ole raisanud oma aega kõikidele neile küsimustele vastamisele.
Lumekettide tähtsus (kui mitte arvestada nende kohustuslikkust) on tagada teie ohutus äärmuslikes lume- ja jääoludes.
Tänu lumekettidele säilitab teie auto juhitavuse mis tahes oludes.
Sõitmine talvel või mägedes ei pea olema stressi tekitav.
Seega on oluline ja möödapääsmatu varustada end enne ärasõitu lumekettidega.
Seadus on väga selgesõnaline: varustus pole kohustuslik, välja arvatud juhul, kui selleks on väljas vastavad sildid.
Teil peavad ketid pagasiruumis kaasas olema, sest teatud piirkondades on need kohustuslikud.
Te ostsite auto ja soovite muuta selle rehvide või velgede suurust.
See on võimalik teatud tingimustel. Järgnevalt on ära toodud juhised:
Olgu teie esialgne kavatsus mis tahes (anda autole uus väljanägemine, leida talverehvid või säästa raha), Rehviliider.ee aitab teid ja leiab teile tüübikinnitusega lahendused.
Tähelepanu! Võtke alati aluseks mitte oma auto praeguste rehvide näitajad vaid auto tootja poolt tüübikinnitatud rehvimõõt. Samuti ärge unustage kinni pidada originaalrehvide koormus- ja kiirusindeksitest.
Teie auto esialgselt paigaldatud rehvid on rehvid, mille auto tootja on valinud sõiduki projekteerimiseks, arendamiseks ja tüübikinnitamiseks.
Ükski muu paigaldatud rehv ei ole esialgselt paigaldatud rehv, aga võib olla tüübikinnitatud.
See tähendab, et seda suurust võib teie autole julgelt paigaldada, ilma et see kujutaks ohtu juhile või kaassõitjatele.
Esialgselt paigaldatud rehvide (või originaalrehvide) näitajad on nende rehvide suurus, mark ja mudel, mis olid teie autol all, kui see uuena kohale toimetati.
Esialgselt paigaldatud rehve pole kohustuslik all hoida.
Järgmised markeeringud võimaldavad teil teada saada, kas rehv on või oli välja töötatud selle või teise auto jaoks (markeeringud on ära toodud rehvide küljel ja toodete andmelehtedel):
Rehvide vahetamisel paigaldage ühele teljele samad rehvid, et vältida vibratsiooni ja ebastabiilset käitumist teel.
Me soovitame sportsõidukitel ja suure tööjõudlusega sõidukitel säilitada rehvikomplektid, mis kannavad neid originaalmarkeeringuid.
Heas seisukorras rehviventiil garanteerib teie rehvide õige rõhu.
Aastate ja läbisõiduga kummiventiil kulub.
Seega on väga tähtis see välja vahetada rehvidega samal ajal.
Metallventiilid kestavad rohkem aastaid ja peavad vastu suuremale läbisõidule.
Rehvide vahetamisel peab paigaldaja siiski kontrollima ventiili hermeetilisust.
Rehvide suurus on ära toodud rehvide küljel.
Sealt leiate kogu teabe, mida teil on vaja rehvide väljavahetamisel:
Näiteks markeering 225/45R17 94W tähendab järgmist: