
Sirvige meie laia valikut Bridgestone mudeleid ja leidke see, mis vastab teie vajadustele ideaalselt. Nautige parimaid hindu kogu meie valikus!
Bridgestone'i eksklusiivne tehnoloogia rehvide arendamiseks, mis võimaldab mõõta ja visualiseerida rehvi kontaktpinna käitumist reaalsetes sõidutingimustes. Varem seisnes rehvide arendamine simulatsioonide tegemises, prototüüpide ehitamises ning laboratoorsete mõõtmiste ja tegelike sõidukitestide kasutamises jõudluse kontrollimiseks. ULTIMAT EYE™ taastab laboris tegeliku sõiduki suure kiirusega sõidutingimused, mis võimaldab visualiseerida rehvi kontaktpinna käitumist. Lisaks eelnevatele tegelikele sõidukitestidele võimaldab see teha kõrge täpsusega analüüsi ja jõudluse kontrolli kindlal teaduslikul alusel. Kasutades tehnoloogiat, mis on mõeldud maailma kõige nõudlikumate autode ja mootorrataste võidusõitude rehvide arendamiseks, suudab mõõtmis- ja analüüsiseade taluda kiiruseid kuni 400 km/h ja kaldenurki kuni 60 kraadi.
Kõik tagumised Battlax rehvid kasutavad ühe spiraaliga vöökonstruktsiooni. See on üks pidevalt mähitud aramiidiriba, mis katab rehvi ümbermõõdu. Riba ainulaadsus välistab kihtide ülekattumise, keevitused või ühendused ning toob kaasa tundmatu kerguse standardse ristvööga konstruktsioonis. Ühe spiraaliga vöö vähendab drastiliselt kõiki kuumenemisi, mis ilmnevad rehvi pöörlemise ajal. Selle tulemuseks on suurenenud stabiilsus ja parem šokkide summutamise efektiivsus.
Tagumised rehvid Battlax BT-012SS järgivad revolutsioonilist disaini, mis hõlmab kahekordset vööd. Ühespiraalne vöö on täiendatud vööga igal õlal. See disain tagab suurepärase haarduvuse kurvides, ühendatuna võrdse manööverdamisvõime ja löögikindlusega. Lisaks on rullimisrööpa keskosa jäetud vabaks, mis muudab sirgjoonelise sõidu stabiilsemaks.
Bridgestone'i MotoGP inseneride viljakast mõtlemisest välja tulnud 5LC tehnoloogia tagumistele rehvidele eristub, ühendades 5 kihti 3 erinevast kummisegust. : Rullimisrööpa keskosa eelistab stabiilsust ja eluiga tänu kõva segule, õlad pakuvad uskumatut haardumist tänu keskmisele kummile ja lõpuks võimaldab väliskülg äärmist haardumist kurvides tänu kõrge haarduvusega segule. Lõppkokkuvõttes on tegemist innovaatilise tehnoloogiaga, mis teenib hämmastavat kogemust!
Selle toote hindamiseks peate olema eelnevalt tellimuse esitanud. Teavitame teid, et saidile jäetud arvamused läbivad kontrolliprotseduuri. Arvamused on järjestatud ainult kronoloogilises järjekorras.
Need on rehvid, mis kestavad mul kõige kauem, Pirelli kestavad mul vaid 4000 km, samas kui Bridgestone kestavad tavaliselt 6 kuni 8k km.
Hea rehv 😀
Väga head rehvid. Ainus miinus on kohaletoimetamine, mille kohta ei antud enne päeva mingit teavet, et teada saada kohaletoimetamise päeva. Detail, muidu on kõik korras, sait on väga hästi tehtud. Olen juba tellinud ja pean varsti uuesti tellima.
Bandenleader saadab vanu rehve, nende arvates on DOT-kood kuni 3 aastat hea....
Suurepärased rehvid, tugevad, väga hea haarduvusega ja vaikse heliga, kindlasti soovitatav.
Ma tunnen seda toodet hästi ja otsustasin selle oma autole uuesti osta. Sellel saidil ostmine oli tõesti täiuslik: 4 rehvi väga värske DOT-iga, naeruväärne hind võrreldes kohalike edasimüüjatega. Rehvid ja müüja on väga soovitatavad!
MIDAGI ÖELDA REHVI KOHTA, KUID OSTA SEE 2025. AASTA MAIS JA AVASTADA HILJEM, ET REHVIDE DOT ON AUGUST 2023... SEE EI OLE HEA. TEATUD OLULISED ANDMED, MIS PUUDUTAVAD REHVI NOORUST (VANA ELU), PEAVAD OLEMA LEHEL MÄRGITUD. NEID EI SAA AVASTADA PÄRAST. KUNA TE RAKENDATE 30 EURO SUURUST TRAHVI SAATMINE KORDA, KUI TEHAKSE TAGASTUS, MUUTUB KELLELEGI, KELLEL ON KAKS PAKKI, SELLE OPERATSIOONI TEOSTAMINE VÕIMATUKS, SEE TULEB AKTSEPTEERIDA JA KÕIK. POLE HEA
Rehvid ostetud esimeseks asenduseks originaalsetele Bridgestone Dueler H/T 684 II, mis on pigem teetüüpi. Need Bridgestone Dueler All Terrain A/T002 on rohkem mustrilised ja neil on veidi rohkem 4x4 välimus, mis sobib paremini auto vaimuga. Need on "suve" rehvid, kuid 3PMSF-iga heaks kiidetud! Seega pigem "kõik hooajad" kategooriasse. Ühe kuu jooksul ei ole ma saanud palju kilomeetreid läbida, kuid minu esimene mulje teel on suurepärane. Ja ma kujutan ette, et kõikidel teedel on need paremad kui originaalid.
Suurepärane jõudlus ja haarduvus
Head rehvid