Otsing mõõtude järgi
Mootorrattarehvid Bridgestone

Mootorrattarehvid Bridgestone

Rehvitootja Bridgestone pöörab mootorratta rehvide tootmisele erilist tähelepanu. Bridgestone alustas mootorratta rehvide tootmist 1960ndatel. Täna on 30% uutel mootorratastel, mis sisenevad Prantsuse turule, all sõidukitootja valitud Bridgestone'i rehvid.

Jaapani rehvitootja keskendub nüüd kõikidele mootorratturite ootustele vastamise eesmärgil täielikult rehvide sooritusvõime ja töökindluse parandamisele. Viimane sellealane algatus puudutas rehvi T30.

Bridgestone palkas sada mootorratturit, et seda testida. Eesmärgiks oli katsetada uut rehvi tõelistes tingimustes, et pakkuda igapäevastele mootorratturitele parima kvaliteedi garantiid.

Enimmüüdud profiilid

Maantee / Sport

Motoroller

Enduro

Trail

Võidusõit / Ringrada

Cross / Trial

Custom

Margi Bridgestone tehnoloogiad

MS-BELT (Vähem kogunenud soojust ja suurem stabiilsus)

MS-BELT (Vähem kogunenud soojust ja suurem stabiilsus)
Kõik tagumised Battlax rehvid kasutavad ühe spiraaliga vöökonstruktsiooni. See on üks pidevalt mähitud aramiidiriba, mis katab rehvi ümbermõõdu. Riba ainulaadsus välistab kihtide ülekattumise, keevitused või ühendused ning toob kaasa tundmatu kerguse standardse ristvööga konstruktsioonis. Ühe spiraaliga vöö vähendab drastiliselt kõiki kuumenemisi, mis ilmnevad rehvi pöörlemise ajal. Selle tulemuseks on suurenenud stabiilsus ja parem šokkide summutamise efektiivsus.

DBC (Parandatud juhitavus)

DBC (Parandatud juhitavus)
Tagumised rehvid Battlax BT-012SS järgivad revolutsioonilist disaini, mis hõlmab kahekordset vööd. Ühespiraalne vöö on täiendatud vööga igal õlal. See disain tagab suurepärase haarduvuse kurvides, ühendatuna võrdse manööverdamisvõime ja löögikindlusega. Lisaks on rullimisrööpa keskosa jäetud vabaks, mis muudab sirgjoonelise sõidu stabiilsemaks.

5LC (Maksimaalne haardumine kurvides)

5LC (Maksimaalne haardumine kurvides)
Bridgestone'i MotoGP inseneride viljakast mõtlemisest välja tulnud 5LC tehnoloogia tagumistele rehvidele eristub, ühendades 5 kihti 3 erinevast kummisegust. : Rullimisrööpa keskosa eelistab stabiilsust ja eluiga tänu kõva segule, õlad pakuvad uskumatut haardumist tänu keskmisele kummile ja lõpuks võimaldab väliskülg äärmist haardumist kurvides tänu kõrge haarduvusega segule. Lõppkokkuvõttes on tegemist innovaatilise tehnoloogiaga, mis teenib hämmastavat kogemust!

ULTIMAT EYE™

ULTIMAT EYE™
Bridgestone'i eksklusiivne tehnoloogia rehvide arendamiseks, mis võimaldab mõõta ja visualiseerida rehvi kontaktpinna käitumist reaalsetes sõidutingimustes. Varem seisnes rehvide arendamine simulatsioonide tegemises, prototüüpide ehitamises ning laboratoorsete mõõtmiste ja tegelike sõidukitestide kasutamises jõudluse kontrollimiseks. ULTIMAT EYE™ taastab laboris tegeliku sõiduki suure kiirusega sõidutingimused, mis võimaldab visualiseerida rehvi kontaktpinna käitumist. Lisaks eelnevatele tegelikele sõidukitestidele võimaldab see teha kõrge täpsusega analüüsi ja jõudluse kontrolli kindlal teaduslikul alusel. Kasutades tehnoloogiat, mis on mõeldud maailma kõige nõudlikumate autode ja mootorrataste võidusõitude rehvide arendamiseks, suudab mõõtmis- ja analüüsiseade taluda kiiruseid kuni 400 km/h ja kaldenurki kuni 60 kraadi.
LiveChat
Whatsapp Messenger