Igakuiselt pääsevad väikesed hapnikuosakesed rehvimembraanist välja, misõttu rõhk langeb 0,1 baari võrra. Seetõttu tuleb rehvirõhku regulaarselt kontrollida.
Kui teie rehv kaotab rohkem kui 0.1 baari kuus, on tegemist ebatavalise rehvirõhu langusega.
Tihti on rõhu languses süüdi ventiilid, mistõttu tuleks nende seisukorda regulaarselt kontrollida. Aja jooksul kahjustavad ventiile erinevad rehvi soojenemise tsüklid ning ventiilid võivad hakata õhku läbi laskma.
Seetõttu soovitavad rehvitootjad ja professionaalsed teenindused rehvide vahetamisel vahetada ka ventiilid.
Olenemata teie auto rehvirõhu kontrollsüsteemist (Tire Pressure Monitoring System TPMS) saab teie töökoda väga väikese hinnaga ventiilid vahetada, kindlasti küsige seda võimalust.
Pärast 2012. a. 1. novembrit toodetud autodel on kohustuslik auto armatuurlaual näit, mis teavitab juhti rehvirõhu langusest.
Eesmärgiks on teavitada autojuhte õige rehvirõhu tähtsusest. Korrektne rehvirõhk tagab turvalisuse ning auto juhitavuse teel. Sellest saate rohkem lugeda artiklitest teemadel rehvide kontaktpind ja rehvide rõhk.