Kuidas parandada purunenud rehvi
Kahjustatud rehvi võib parandada järgmistel tingimustel :
- Rehvi sisestruktuur on terve. Sõitmine katkise rehviga või katkiste rehvi hoiustamine võivad rehvi struktuuri kahjustada.
- Kahjustused asuvad turvisemustril. Rehvikülg peab olema kahjustustest puutumata.
- Rehvi tekkinud augu läbimõõt peab olema väiksem kui 6 mm. See ei kehti rebenemise, lõikumise või kõnnitee otsa sõitmise puhul.
Kas runflat rehvi võib parandada? Jah, juhul, kui katkise rehviga ei ole sõidetud. Vastasel juhul ei ole runflat rehve võimalik parandada.
Parandamine väljastpoolt
Väjastpoolt parandatakse rehvi nööriga. Põhimõte on väga lihtne, parandamine on odav ning võtab mõned minutid. Nööriga parandamine ei ole siiski tootjate poolt soovitatud, kuna puudub info rehvi sisestruktuuri kohta.
Kasutusjuhend:
- Lokaliseerige väliskeha poolt tekitatud auk ning kasutage rasplit augu puhastamiseks ning ettevalmistamiseks.
- Pange nöör kaasasoleva tööriista sisse, kuni see ulatub keskele. Nöör tuleks enne kokku määrida liimiga, juhul kui seda juba enne tehtud ei ole.
- Viige nöör tööriista abil augu sisse ning jätke mõned sentimeetrid ruumi.
- Eemaldage aeglaselt tööriist, pöörates rehvi sees olevat nööri.
- Seejärel tuleb väljaulatuv nöör ära lõigata/eemaldada.
- Teie rehv on parandatud! Pumbake rehvid täis ning veenduge, et rehv ei kaota rohkem kui 0,1 baari kuus, nagu uue rehvi puhul lubatud.
Parandamine seestpoolt
Seestpoolt rehvi parandamine on kõige usaldusväärsem meetod, ühtlasi ka kõige kallim. Selleks on vaja professionaalset varustust. Kõigepealt tuleb eemaldada rehv. Seejärel see puhastada ning harjata ning seestpoolt kumm parandada.
Seda meetodit soovitavad rehvitootjad.
Need on 2 kõige levinumat rehviparandusmeetodit.