Kui te soovite tagada oma auto sooritusvõime, rehvide vastupidavuse ning pikaealisuse, tuleb kindlasti tähelepanu pöörata rehvirõhule. Esiteks on rehvirõhul otsene mõju koormusvõimele. Mida suurem on rehvirõhk, seda suurem on koormusvõime ning vastupidi.
Korralikult täispumbatud rehv aitab stabiliseerida rehvistruktuuri ning ühtlaselt jaotada rehvi kandevõimet. See tagab kõrgema sooritusvõime ning suurema turvalisuse.
Rehvide korrektsel rõhutasemel on väga suur mõju auto sooritusvõimekusele. Korralikult täispumbatud rehv võimaldab oluliselt suurendada vastupidavust kulumisele ning vähendada veeretakistust (korrektselt täispumbatud rehv tagab väiksema kütusekulu) ning pikema kasutusea.
Mõned autoajakirjad rõhutavad, et rehvi rõhul on väga suur roll teie sõiduki hea sooritusvõime tagamisel. Testid on tõestanud, et alarõhuga rehvil on otsene mõju auto manööverdamistäpsusele ja juhitavusele.
Testi raames paigaldati Goodyear Eagle GT-HR High Performance All-Season (tuntud eelkõoge kulumisvastupidavuse poolest) kahele sõidukile BMW 320D (2008). Ühel puhul oli tootja poolt ettenähtud rehvirõhk 2.1 baari ees ning 2.6 baari taga. Teisel juhul oli rõhk 30% väiksem (1.6 baari ees ja 2.0 baari taga).
Test tõestas, et alarõhuga rehvid põhjustasid manööverdamisraskusi ning juhtide sõnul ei olnud sõit sujuv ega mugav.Täheldada võis 7%-list juhitavuse taseme vähenemist.
Rehvirõhu näidu leiate oma auto kasutusjuhendist või juhipoolse ukse piidalt: