
Rehvi taastamine aitab pikendada selle eluiga. Taastatud rehvi puhul pannakse rehvi vanale karkassile uus turvis.
See on lubatud vaid taaskasutatavate rehvide puhul.
Kõik taastatud rehvid on läbinud detailse testi. Alates 2002. aasta jaanuarist peavad nad läbima samad turvalisuse ja sooritusvõimekuse testid, nagu tavalised uued rehvid. Rehvil peab olema nähtaval kohal sõna "retread" (taastatud).
Eelised | Puudused |
---|---|
Ökonoomne (40 % soodsam kui uus rehv) |
Müra Taastatud rehvidel on tavaliselt pisut kõrgem müratase |
Ökoloogilised (vähem rehvijäätmeid) |
Pidurdamine Pidurdusvõime võib olla pisut nõrgem, kui uue rehvi puhul. |
Taastatud rehve kasutatakse eekõige raskeveokitel (85 %). Vaid 12 % müügist läheb sõiduautodele.
Rehviliider soovitab teile parimaid taastatud rehvide tootjaid.
King Meiler | King Meiler on rehvimark, mis on spetsialiseerunud uuenduslikele ja kestlikele lahendustele, eriti tänu oma kogemustele taastatud rehvide valdkonnas ja uurimisprojektidele. Nende usaldusväärsed ja mitmekülgsed tooted vastavad nii professionaalsete juhtide, driftihuviliste kui ka teiste sõiduentusiastide vajadustele. |
Blackstar | Blackstar on prantsuse tootja, kes on spetsialiseerunud taastatud rehvide tootmisele. Ta on eelkõige turuliider 4x4 sõidukitele taastatud rehvide tootmises. |
Goodyear - Dunlop | Taastatud rehvid raskeveokitele. Optimaalne kvaliteet. |
Insa Turbo | on taastatud rehvide turul juba alates 1988.aastast. Ta on eelkõige tuntud oma esmaklassilise tehnoloogia poolest, mis võimaldab valmistada kõrge kvaliteediga taastatud rehve. |
Taastamisprotsess koosneb 3-st erinevast etapist :
1 | Harjamine | Harjamine viiakse läbi pärast vana turvise eemaldamist. Harjatakse kahjustatud osad ning rehvi karkass. |
2 | Katmine | Katmise korral vahetatakse harjamise ajal hävinenud osad uute materjalidega (tugevdused,kihid) |
3 | Taastamine | Taastamise käigus pannakse turvisele uus kumm. Operatsiooni viib läbi arvuti. |