Autorehvid
Mootorrattarehvid
ATV rehvid
Plekkveljed
Alumiiniumveljed
Velgede komplekt + rehvid
Lumeketid
Tasakaalustamine
Rehvide täitmine
Tööriistad ja tugiseadmed
Parandamine
Akud
Õlid
Tarvikud
Monteerimine – Pingutamine
Lisandid ja muud vedelikud
Juhend
Kättetoimetamine ja paigaldamine
Äriklient
Minu konto
Kontakt
Rehvi taastamine aitab pikendada selle eluiga. Taastatud rehvi puhul pannakse rehvi vanale karkassile uus turvis.
See on lubatud vaid taaskasutatavate rehvide puhul.
Kõik taastatud rehvid on läbinud detailse testi. Alates 2002. aasta jaanuarist peavad nad läbima samad turvalisuse ja sooritusvõimekuse testid, nagu tavalised uued rehvid. Rehvil peab olema nähtaval kohal sõna "retread" (taastatud).
Eelised | Puudused |
---|---|
Ökonoomne (40 % soodsam kui uus rehv) |
Müra Taastatud rehvidel on tavaliselt pisut kõrgem müratase |
Ökoloogilised (vähem rehvijäätmeid) |
Pidurdamine Pidurdusvõime võib olla pisut nõrgem, kui uue rehvi puhul. |
Taastatud rehve kasutatakse eekõige raskeveokitel (85 %). Vaid 12 % müügist läheb sõiduautodele.
Rehviliider soovitab teile parimaid taastatud rehvide tootjaid.
Marangoni | Itaalia taastatud rehvide tootja valdab suurepäraselt rehvide taastamise tehnoloogiat. Rehvide sooritusvõimekus on sama, mis uutel rehvidel. Tunnustatud taastatud rehvide turuliider. Marangoni rehvidel on eluaegne garantii, kui rehve on kasutatud noormaaltingimustes maanteesõidul või tegemist on tootmisveaga rehviga. |
Blackstar | Blackstar on prantsuse tootja, kes on spetsialiseerunud taastatud rehvide tootmisele. Ta on eelkõige turuliider 4x4 sõidukitele taastatud rehvide tootmises. |
Laurent | on eelkõige spetsialiseerunud taastatud rehvide tööstuslikule tootmisele. Tegemist on prantsuse ettevõtte filiaaliga Michelin. |
Goodyear - Dunlop | Taastatud rehvid raskeveokitele. Optimaalne kvaliteet. |
Insa Turbo | on taastatud rehvide turul juba alates 1988.aastast. Ta on eelkõige tuntud oma esmaklassilise tehnoloogia poolest, mis võimaldab valmistada kõrge kvaliteediga taastatud rehve. |
Taastamisprotsess koosneb 3-st erinevast etapist :
1 | Harjamine | Harjamine viiakse läbi pärast vana turvise eemaldamist. Harjatakse kahjustatud osad ning rehvi karkass. |
2 | Katmine | Katmise korral vahetatakse harjamise ajal hävinenud osad uute materjalidega (tugevdused,kihid) |
3 | Taastamine | Taastamise käigus pannakse turvisele uus kumm. Operatsiooni viib läbi arvuti. |
Autorehvid