Hankook rehvimark sündis 1941. aastal nime „Chosun Tire Company” all, enne kui see 1968. aastal ümber nimetati „Hankook Tire Manufacturing”. Sõna „Hankook” tähendab sõna-sõnalt „Korea”, samas kui „Chosun” viitab kaunile hommikule.
Tänapäeval tarnib see ettevõte originaalvarustuse rehve eri autotootjatele. Tootes aastas umbes 102 miljonit rehvi, ei piirduta Hankookis üksnes rehvidega – pakutakse ka akusid, valuvelgi ja piduriklotse.
2011. aastal teatas Hankook Tire Co. 1,1 miljardi dollari suurusest investeeringust tehase ehitamiseks Lääne-Jaavale Indoneesias, osana plaanist saada maailma viiendaks suurimaks rehvitootjaks. Sama aasta juunis toimus 60 hektari suurusel alal nurgakivi asetamise tseremoonia, mille eesmärk oli rajada piirkondlik tootmiskeskus ekspordiks Aasia, Põhja-Ameerika ja Lähis-Ida riikidesse.
2013. aasta oktoobris teatas ettevõte oma plaanist avada uus tehas Tennessee osariigis Clarksville’is, mis lõpuks avati 2017. aasta oktoobris.
2014. aasta novembris tõi Hankook turule oma teise kaubamärgi Laufenn. Seejärel teatas ettevõte 2025. aasta jaanuaris oma alambrändi Optimo turuletoomisest Euroopas. Viimane täiendab Hankooki olemasolevaid premium- ja seotud kaubamärke, mis keskenduvad sõiduautorehvidele.
Hankook Tire on arendanud oma tootmis-, teadus- ja arendustöö-, müügi-, turundus- ja kommunikatsioonivõrgustikke üle kogu maailma, et pakkuda ületamatuid tooteid ja teenuseid, mis on kohandatud iga piirkonna spetsiifilistele vajadustele. Bränd on pühendunud täieliku rahulolu tagamisele oma klientide lähedal.
Hankook rehvimark on jätkuvalt otsustanud arendada tehnoloogiat ja uuendada kvaliteeti, et kujundada tulevikku liikumisvaldkonnas tänu oma ainulaadsele uuele süsteemile Hankook Innovative Performance (HIP). Hankook Tire toob ellu tipptasemel tehnoloogiad ja kvaliteedil põhineva konkurentsieelise, mis on üldtunnustatult kõrgeimate kliendirahulolu standardite säilitamiseks.
Hankook Tire pakub nelja ülemaailmset rehvimarki: „Hankook”, juhtiv premium-klassi bränd kohalikele ja välisturgudele, „Laufenn”, ülemaailmne bränd, mis võlub maailma, ning „Optimo”, „Kingstar”, bränd, mis on kohandatud iga piirkonna spetsiifilistele vajadustele, pakkudes seeläbi klientidele parimat sõidukogemust.
Oma tehnoloogilise juhtpositsiooniga jätkab Hankook Tire radikaalsete muutuste algatamist tulevikumobiilsuse vallas, sealhulgas elektri- ja keskkonnasõbralikud sõidukid ning digitehnoloogiad, saavutades pideva kasvu oma rehvide tarnimisel maailma juhtivate autotootjate uutele sõidukitele. Ettevõte on õigel teel tugevdama usaldust ülemaailmsete premium-autotootjatega tänu suurenenud suhtlusele ja koostööle, et hoida vastastikust kasvu.