ARDUZZA sündis soovist luua rehvivaldkonnas tõeline professionaalne ja eetiline ökosüsteem. Bränd teeb koostööd kirglike rahvusvaheliste edasimüüjatega, eelistades hea hinna ja kvaliteedi suhtega tooteid ning teenust, mis põhineb austusel, vastutusel, usaldusväärsusel ja pikaajalisel visioonil.
Selle üleilmne võrgustik koondab üle saja rahvuse spetsialistidest koosneva rahvusvahelise ettevõtte, mis tegutseb rangete valikukriteeriumide alusel, et tagada kestlik ja kasvule suunatud sünergia.
Zhongyi kontserni (asutatud 2004) liikmena on ARDUZZAl tugev teadus- ja arendusvõimekus. Ettevõte jagab 2012. aastal avatud Hiina-Ameerika tehnoloogiakeskust ning tugineb alates 2015. aastast Saksamaa ekspertiisile, et parandada disaini, koostist, protsesse, kvaliteedikontrolli, jõudluse modelleerimist ja segamisprotsesse. Tehas areneb tööstus 4.0 põhimõtete kohaselt, tuues sisse automatiseerimise ja täiustatud kvaliteedi, et pakkuda tippklassi maasturi- ja UHP-rehve.
ARDUZZA toodab laia valikut sõidu- ja veoautode rehve (PCR, TBR), mida täiendavad spetsiaalsed mudelid nagu Epoch Sport ES, Pathbreaker A/T, Empire Trac ET/ET2/ET3, Mudbreaker M/T ning talveversioonid WSW/OWL-kirjadega. Need mudelid kasutavad uuenduslikku disaini, et parandada haarduvust, mugavust, vastupidavust ja ohutust.
Bränd paistab silma ka enam kui sajal turul Aasias, Ameerikas, Aafrikas ja Lähis-Idas, pakkudes usaldusväärseid, hästi varustatud ja konkurentsivõimelisi tooteid.