Tänu "nanodesign 4D" tehnoloogiale on Falkeni Euroall Season AS210 10% võimekam kui tema eelkäija (AS200 versioon). AUTOBILD ALLRAD ajakiri ja spetsialiseeritud ajakiri "Gute Fart" soovitavad seda rehvi selle omaduste tõttu.
Muutuva sügavusega mini soon.
Suunatud jõudlus on tänu profiili pidevale jäikusele ja vahelisele keskribale parem.
Optimeeritud juhitavus ja pidurdamine olenemata ilmastikutingimustest.
Tagab ühtlase kulumise.
Kaizeni poolt kujundatud V-kujulised sooned.
Veevoolu parandab suurem soonde maht.
Tagab parema jõudluse märjal teekattel ja pakub suuremat vastupidavust vesiliuglemisele.
Mitmesuunaline lamell.
Lamellide paigutus võimaldab optimaalset kohanemist, olenemata ilmastikutingimustest.
Optimaalne haardumine nii lumes kui ka igal muul pinnasel.
Selle toote hindamiseks peate olema eelnevalt tellimuse esitanud. Teavitame teid, et saidile jäetud arvamused läbivad kontrolliprotseduuri. Arvamused on järjestatud ainult kronoloogilises järjekorras.
Hea hinna ja kvaliteedi suhe. Ülikiire kohaletoimetamine. Mul oli see rehv juba varemgi peal ning olin väga rahul hinna, sõidumugavuse ja vastupidavusega.
Olen väga rahul.
Väga head rehvid, mida ma hästi tunnen ja soovitan. See, et need on tugevdatud, väldib paljusid ebameeldivusi ning need haakuvad teega hästi, sõltumata ilmastikuoludest.
Hea rehv kõikides tingimustes. Kõrge kestvus – nende rehvidega on sõidetud üle 50 000 km. Hea juhitavus ka elu lõpus.
Kuna mul oli varem selle rehviga parim kogemus, oli iseenesestmõistetav, et valin selle uuesti.
Oleme ostuga rahul, kõik on hästi, kuid ma ei oska öelda, kui kaua need kestavad. Lugupidamisega.
Hea hinna ja kvaliteedi suhe
Kõik on korras 👍🏻
Tellimus esitatud pühapäeva õhtul, kätte saadud kolmapäeva hommikul. Seda võib nimetada kiirteenuseks. Rehvid laitmatud, väga head, hea teelpüsivus. Lumes pole veel testitud, kuid seni, kuumuses ja vihmas, pole midagi ette heita.
Rehvid, mis toimivad hästi, hea haarduvus, kuiv ja märg, mugavus, pole müra, vastupidavus on veel näha, mul on juba kulumine välimistel servadel väikeste kummirebenditega, on näha, et see kannatab ringristmikel, energiline sõit kindlasti, kuid arvan ka, et karkassi tasemel võiks parandada välimisi servi, teades, et Prantsusmaal on üha rohkem ringristmikke.