Federal rehvide kaubamärk on ülemaailmne ettevõte, mis teeb tihedat koostööd kohalike ekspertidega. Rohkem kui 200 edasimüüjaga, mis on jaotatud kuuel mandril, on Federal Tires tunnustatud kaubamärk, mis on pühendunud eetikale, sotsiaalsele vastutusele ja keskkonnakaitsele rohelise globaliseerumise kaudu.
1954. aastal Taiwanis asutatud Federal Tire sai aastatel 1960–1979 kasu Bridgestone Corporationi tehnilisest koostööst ning aastatel 1981–2000 Sumitomo Rubber Industries (Dunlop Tires) partnerlusest. Need koostööprojektid võimaldasid Federalil omandada vajalikud tehnilised oskused, et toota omaenda kaubamärgiga rehve – Federal Tires. Tänapäeval on Federalil tugev välisturgude edasimüüjate võrgustik, kus tegutseb enam kui 182 riiklikku või piirkondlikku esindajat 121 riigis. Koduturul haldab turustuskanaleid filiaal Federex Marketing Corporation.
Tänu tipptasemel tehnoloogiale, rangele kvaliteedikontrollile ja rangetele turvanõuetele arendab Federal jätkuvalt uuenduslikke ja kvaliteetseid rehve UHP, SUV, LTR ja PCR ridadele. Kaubamärk kogeb märkimisväärset kasvu tänu oma täieliku kvaliteetsete rehvide valiku pidevale täiustamisele, sealhulgas UHP-, SUV- ja talverehvid.
Kõigi probleemide tõhusaks lahendamiseks on Federal kasutusele võtnud programmi Advanced Product Quality Planning (APQP), et tagada üksikasjalik kvaliteedikontroll kogu ettevõtte ulatuses. Selle programmi raames on Federal juurutanud ka „Self Motivated Quality Assurance System’i” oma esmatasandi töötajate jaoks.
Federali silmapaistvate tulemuste säilitamiseks ja parandamiseks on kaubamärk rakendanud ISO-90001 standardeid ning võtnud kasutusele QS-9000 parameetrid kvaliteedi tagamiseks. Aastate jooksul on Federal pälvinud mitmeid autasusid ja sertifikaate sõidukitootjatelt nagu Ford ja GM.