General Grabber GT on suure jõudlusega rehv, mida soovitatakse eriti 4x4-le. See paistab silma oma suurepärase veojõu ja suure manööverdamisvõimega.
Te koged erakordset haardumist märjal teel, isegi pidurdamisel. Tänu suurele hulgale haarduvatele servadele veeremisribal, suureneb teie turvalisus.
Selle toote hindamiseks peate olema eelnevalt tellimuse esitanud. Teavitame teid, et saidile jäetud arvamused läbivad kontrolliprotseduuri. Arvamused on järjestatud ainult kronoloogilises järjekorras.
Hea rehv.
Suurepärane halbade teede, kruusateede ja mudaste teede ning rohtunud alpmuruga teede jaoks: haardub alati hästi; väga rohtunud alpmuruga või hästi mudaste teede korral ei asenda ta muda rehvi. Mürarikas kiirustel üle 90-100 km/h. Külje pehmus, ma pumban vahemikku 2,2B-2,45B vastavalt kasutusele selle probleemi kõrvaldamiseks. Kokkuvõttes: mitmekülgne (välja arvatud lume puhul). Kestvus >26000, täpsem olla ei saa lumerehvide vahetuse tõttu.
Kohaletoimetamine kokkulepitud aja jooksul, vastab tellimusele.
Hea rehv igapäevaseks kasutamiseks. Hea hinna ja kvaliteedi suhe, isegi kui hind oli juba varem parem.
Väga hea rehv Pikaajaliselt vaadates pole piisavalt kogemusi, et arvamust avaldada
Väga head rehvid. Paigaldatud maasturil tagaosale. Tõhusad nii kuival kui märjal teel, väga turvalised. Samuti testitud maastikul. Lisaks on tegemist Ameerika kvaliteediga, General Tire on Continentali tütarfirma. Väga hea hinna ja kvaliteedi suhe. Valmistatud Euroopas. Soovitan seda brändi probleemideta.
hea sõidu tunne
Suurepärane lagunenud, killustiku- ja porisel teel, samuti rajal või rohtunud alpikarjamaal, sest haardub alati hästi. Karjamaal või rajal ei ole see sama hea kui tõeline maastikurehv, aga see siin ei olegi maastikurehv. Niipea kui kiirus ületab 110–120 km/h, muutub ta mürarikkaks. Ainus puudus: külgsein on veidi pehme; selle kompenseerimiseks pumban rõhu 2,2–2,45 baari (DACIA soovitab sellele Dusterile 2 baari) vastavalt kasutusviisile. Lumel on see korralik „nelja aastaaja“ rehv, mis ei asenda küll talverehve, kuid Grabber GT tuleb toime paremini kui paljud teised, ilmselt tänu oma „soontevabale“ mustrile (see teeb ta maanteel ka lärmakaks). Kokkuvõttes: mitmekülgne (välja arvatud lumel). Kestvust ei oska ma talverehvide vahelduva kasutamise tõttu täpselt hinnata, kuid peab vastu kauem kui Continental „nelja aastaaja“ rehvid. Isegi kulununa püsib karkass vormis ega deformeeru.
Väga hea kompromiss, väga hea hinna ja kvaliteedi suhe. Vahetasin vanad rehvid samade vastu välja, kuna neil on eriti huvitav eluiga. Vanade rehvidega sõitsin juba üle 60000 km ega olnud veel päris kulumispiiril.
Tipprehvid, tipp-hind!