Continental TKC 70 120/70 R19 60V M+S Front on maailmade ristumiskohas. See on täiuslik segu TKC 80-st oma OFF ROAD omaduste poolest ja Trail Attack 2-st oma teeomaduste poolest. Seega on see mitmekülgne rehv.
Continental TKC 70 120/70 R19 60V M+S Front on maailmade ristumiskohas. See on täiuslik segu TKC 80-st oma OFF ROAD omaduste poolest ja Trail Attack 2-st oma teeomaduste poolest. Seega on see mitmekülgne rehv.
Kaks kohaletoimetamise võimalust on teie käsutuses tellimuse esitamisel:
Kohaletoimetamine teie valitud aadressile: saate oma rehvid tuua ühte meie partnerkeskustest, et teostada paigaldusteenust.
Kohaletoimetamine paigaldusjaama: partner võtab teiega ühendust teie tellimuse kättesaamisel, et kokku leppida kohtumine ja teostada paigaldusteenust.
Partnerite hinnad on märgitud tellimuse esitamise ajal. Nii saate valida kõige soodsama ja mugavama võimaluse.
Selle toote hindamiseks peate olema eelnevalt tellimuse esitanud. Teavitame teid, et saidile jäetud arvamused läbivad kontrolliprotseduuri. Arvamused on järjestatud ainult kronoloogilises järjekorras.
Suurepärane rehv, hea ja stabiilne nii kuival kui märjal teel.
Michelin Anakee asemel – tõesti tipptasemel, ei tee müra, väga mõnus ja suurepärase juhitavusega nii kuival kui märjal teel… pole midagi ette heita. Sõitsin sellega just nädalaga 2700 km, ausalt soovitan.
Olen selle rehvi nüüd kolmandat korda paigaldanud ja olen väga rahul. Mulle meeldib väga tasakaal maanteel ja kruusal sõitmise vahel. Kuid märjal kruusal või liival ei tasu pideva kesksoone tõttu oodata tipptulemusi.
Väga, väga head rehvid, täiuslik haarduvus ja mugavus. Ainult rehvirõhku olen tõesti vähendanud maksimaalselt 2 barini, seal on see minu arvates parim, ja maastikul vähendan seda isegi 1,8 barini, mis on ideaalne kivide või mulla peal. Kokkuvõtteks võtan samad, sest talveks on need ideaalsed. Veel on sõita 2-3000 km, enne kui kaalun nende vahetamist.
Alustame taas 20 000 kilomeetrit.
Hea
Ma saan ettevõttele Grip500 ainult suurima kiituse avaldada ja tänada! Kaup jõudis kohale väga kiiresti. Minu probleem lahendati minu täielikuks rahuloluks. Müts maha – ma poleks seda võimalikuks pidanud!! Tellin ka edaspidi Grip500-st ja võin seda firmat ainult soovitada! Continental TKC 70 on mul juba neljas – see on parim touring-rehv, läbisõit on tipptasemel ja see peab igas ilmas suurepäraselt vastu! Minu jaoks on Continental TKC 70 üks parimaid rehve: äärmiselt pikk läbisõit ja ma usaldan seda täielikult nii vihmas kui ka kuival teel.
Väga hea rehv, mida vahetan regulaarselt. Ainus miinus: vedaja DPD ei ole usaldusväärne. Kuna mind polnud kodus, viskas kuller mu rehvi üle värava. Igaüks oleks võinud selle ära võtta ja mul pole võimalust esitada kaebust.
Liiga vara on öelda midagi kestvuse kohta, kuid tegu on kvaliteetse rehviga.
Pikaajaline kogemus pärast 10 000 km – segatud maastik, täis pagas, täielik rahulolu Koos kolleegiga paigaldasime oma mootorratastele sama rehvikomplekti, et teha mitmenädalane reis Marokosse. Marsruut viis meid läbi Itaalia, Prantsusmaa ja Hispaania Aafrika mandrile, kokku üle 10 000 läbitud kilomeetri, millest üle 3 000 km Maroko mitmekesistel maastikel. Juba mõne kilomeetri järel oli rehv täielikult sisse sõidetud ja veenis kohe suurepärase haarduvusega. Asfaldil näitas see kogu kasutusaja jooksul väga ühtlast sõidukäitumist – stabiilne, täpne ja suurepärase tagasisidega kallutamisel. Isegi ambitsioonika sõidustiiliga käänulistel mägiteedel jäi haarduvus pidevaks ja usaldusväärseks. Reisi lõpus oli hirmuriba täielikult kulunud – mis räägib hea jõudluse kasuks kuni rehvi servani. Isegi märjal teel ei näidanud rehv mingeid märkimisväärseid nõrkusi. Haarduvus oli ka vihmastes tingimustes alati hästi prognoositav, käsitsemine jäi kontrollituks ja turvaliseks – ei mingit ootamatut libisemist ega püstiasendisse tõusmist kurvides. Tänavaväliselt suutis rehv samuti veenda. Maroko kruusateedel ja karedal pinnasel pakkus see piisavat veojõudu ja stabiilsust, isegi suure koormusega (3 kohvrit, telk, pagasirull jne). Loomulikult jõuab see sügavas liivas – nagu näiteks Saharas – oma füüsikaliste piirideni, mis on täiesti mõistetav selle teele orienteeritud kujunduse raames. Vaatamata suurele kogukoormusele pikkade etappide, kõrge kuumuse, vahelduva maastiku ja suure kogukaalu tõttu näitas rehv väga ühtlast kulumismustrit. Isegi pärast üle 10 000 km on veel piisavalt mustrit alles – edasine kasutamine mitme tuhande kilomeetri ulatuses tundub probleemideta võimalik. Kokkuvõttes olen jõudlusega äärmiselt rahul. Minu jaoks esindab rehv peaaegu ideaalset kombinatsiooni sportlikust teejõudlusest, turismisobivusest ja kergest maastikuvõimekusest – eriti reisideks vahelduvate tingimuste ja pikemate etappidega tsivilisatsioonist eemal.
Teie isikuandmete kaitse on meie jaoks väga oluline.
Me väärtustame väga kogu teabe konfidentsiaalsust ja turvalisust, mida te meiega jagate.
Ühe oma peamise prioriteedina oleme rakendanud rangeid meetmeid teie andmete kaitsmiseks.
Seetõttu kutsume teid tutvuma meie üksikasjaliku privaatsuspoliitikaga, kust leiate kogu teabe oma isikuandmete kogumise, kasutamise ja kaitsmise kohta.
Oleme pühendunud teie privaatsuse austamisele ja teie andmete kõige hoolikamale käitlemisele.