Michelin Pilot Road 4 120/70 ZR17 58W Front pidurdab 17% lühemalt kui tema peamine konkurent tänu oma uuele XST + nimelisele lamellide tehnoloogiale. TWO Compound tehnoloogia tagab rehvi väiksema kulumise. See pakub suurepärast haarduvust.
Michelin Pilot Road 4 120/70 ZR17 58W Front pidurdab 17% lühemalt kui tema peamine konkurent tänu oma uuele XST + nimelisele lamellide tehnoloogiale. TWO Compound tehnoloogia tagab rehvi väiksema kulumise. See pakub suurepärast haarduvust.
Kaks kohaletoimetamise võimalust on teie käsutuses tellimuse esitamisel:
Kohaletoimetamine teie valitud aadressile: saate oma rehvid tuua ühte meie partnerkeskustest, et teostada paigaldusteenust.
Kohaletoimetamine paigaldusjaama: partner võtab teiega ühendust teie tellimuse kättesaamisel, et kokku leppida kohtumine ja teostada paigaldusteenust.
Partnerite hinnad on märgitud tellimuse esitamise ajal. Nii saate valida kõige soodsama ja mugavama võimaluse.
Selle toote hindamiseks peate olema eelnevalt tellimuse esitanud. Teavitame teid, et saidile jäetud arvamused läbivad kontrolliprotseduuri. Arvamused on järjestatud ainult kronoloogilises järjekorras.
Hea
Olen algaja mootorrattur. Pidin vahetama esirehvi, kuna eelmine oli vana (2011). Tundsin erinevust kohe, kui sõitma hakkasin. Rehv püsib suurepäraselt teel ja pakub väga kõrget mugavust. Ma ei tea, kuidas on vastupidavusega, eks näis. Enne järgmist hooaega plaanin osta tagarattale Michelin Pilot Road 4 rehvi. Tervitades
Väga hea rehv suurepärase hinnaga. Pikk kasutusiga ja usaldusväärne märjal teel, isegi Belgias. Seetõttu ostsin sama rehvi uue komplekti.
Suurepärane rehv mugavaks kruiisimiseks ning kurvide võitmiseks kitsastel mägiteedel, bravo Michelin :)
Kõik on suurepärane, kiire kohaletoimetamine. Kohe pakutakse rehvikindlustust ja see meeldib mulle. Olen Road 4 rehvidega rahul, neil on pikk kasutusiga. Hinna ja kvaliteedi suhe on samuti hea.
Hea märjal teel.
Väga hea rehv, meeldiv ja vastupidav (peaaegu 20 000 km tagumisel teljel). Mõju Mk e se F ja märg. Chester minu 4. rong...
Olen selle rehvi läbinud alles umbes 400 km, seega ei saa ma veel põhjalikku katsearuannet anda. Võin aga öelda, et rehvil on pehme karkass ning seetõttu on sõidul väga oluline õigesti valitud õhurõhk. Tõenäoliselt vastutusküsimuste tõttu soovitavad kõik tootjad rõhku 2,5 bar ees ja 2,9 bar taga. Kahekesi sõites soovitaksin just seda rõhku. Üksi sõites olin rahul väärtustega 2,3 bar ees ja 2,7 bar taga. Sel juhul on veeremismugavus parem ning rehv reageerib pööramisele endiselt rahuldavalt. Pööramisomadused on siiski märgatavalt paremad kui originaalrehvil Metzeler Tourance Next, mis on endurorehv, samal ajal kui Michelin on touring-sport-rehv. Muus osas olen haarduvusega seni rahul: rehvil on praktiliselt juba esimesest kurvist alates piisavalt pidamist. Märgkäitumist ega teisi kriteeriume ei oska ma veel hinnata.
Väga hea
Väga hea rehv, üllatusteta, mis kohandub hästi erinevate sõidustiilidega, olenevalt sellest, kas olen ärkvel või mitte.
Teie isikuandmete kaitse on meie jaoks väga oluline.
Me väärtustame väga kogu teabe konfidentsiaalsust ja turvalisust, mida te meiega jagate.
Ühe oma peamise prioriteedina oleme rakendanud rangeid meetmeid teie andmete kaitsmiseks.
Seetõttu kutsume teid tutvuma meie üksikasjaliku privaatsuspoliitikaga, kust leiate kogu teabe oma isikuandmete kogumise, kasutamise ja kaitsmise kohta.
Oleme pühendunud teie privaatsuse austamisele ja teie andmete kõige hoolikamale käitlemisele.