Michelin Tracker on mootorratta rehv, mis on mõeldud harrastajatele motokrossiks igat tüüpi maastikel.
Mitmekülgne kasutus sobib ka amatöörjuhtidele tänu tee kasutamise heakskiitmisele. Optimaalne hinna ja kvaliteedi suhe.
Michelin Tracker on mootorratta rehv, mis on mõeldud harrastajatele motokrossiks igat tüüpi maastikel.
Mitmekülgne kasutus sobib ka amatöörjuhtidele tänu tee kasutamise heakskiitmisele. Optimaalne hinna ja kvaliteedi suhe.
Kaks kohaletoimetamise võimalust on teie käsutuses tellimuse esitamisel:
Kohaletoimetamine teie valitud aadressile: saate oma rehvid tuua ühte meie partnerkeskustest, et teostada paigaldusteenust.
Kohaletoimetamine paigaldusjaama: partner võtab teiega ühendust teie tellimuse kättesaamisel, et kokku leppida kohtumine ja teostada paigaldusteenust.
Partnerite hinnad on märgitud tellimuse esitamise ajal. Nii saate valida kõige soodsama ja mugavama võimaluse.
Selle toote hindamiseks peate olema eelnevalt tellimuse esitanud. Teavitame teid, et saidile jäetud arvamused läbivad kontrolliprotseduuri. Arvamused on järjestatud ainult kronoloogilises järjekorras.
Kiire tarne, hea hinna ja kvaliteedi suhe
Kõik on tipptasemel nagu alati.
Suurepärane maastikurehv, toimib hästi kivisel pinnal, kruusal ja liival. Kuival asfaldil peab ettevaatlik olema – tegu on ikkagi tõeliste naastrehvidega. Naastud kuluvad kivil ja maanteel üsna kiiresti.
Suurepärane, täpne, isegi väga kiire kohaletoimetamine Õiglased hinnad Soovitan seda Suur tänu
Liivas või mudas on need rehvid suurepärased, eriti arvestades hinda. Kuid märjal teel on neil väga väike haarduvus. Sõitsin nendega umbes 7 000 km TET-il Poolast Eestisse ja tagasi, ning nüüd on need umbes pooleldi kulunud – suurepärane vastupidavus krossirehvi kohta.
Sõitsin Trackeriga nii taga- kui esirehvina. 90 % ajast kruusal ja pehmemal pinnasel, poris jne. Nendel pindadel väga hea. Asfaldil loomulikult märgatavalt kehvem; asfalti tuleb võtta lihtsalt kui transpordietappi ja kurvides rahulikult sõita. Rehv on pehme ega tekita asfaldil kurvides usaldust, kuid kruusal ja maastikul saab selle tagasi. Tagarehv kestis 1500 km, 6 päeva TET-i. Nüüd on keskmised nupud 50 % kulunud ja seega minu jaoks läbi. Esirehv peab minu arvates veel paar tagarehvi vastu.
Suurepärane toode
Väga hea rehv suure haarduvusega maastikul. Veeremüra asfaldil muutub üsna valjuks, kui turvis on umbes poole võrra kulunud. Soovitaksin seda igal ajal ja ostaksin uuesti.
Väga pehme rehv. Haakub igal pinnasel: kuiv, märg, kivine... Vastukaaluks on selle suhteliselt lühike eluiga. Teel püsib see väga hästi asfaldil. Sellel on kalduvus panna mootorratas alates 90 km/h kõikuma. Suur häiriv punkt: see tekitab teel kohutavat müra. Kandke kõrvatroppe. Kuid see puudus tuleneb loomulikult sellest, et see ei ole mõeldud kasutamiseks asfaldil. Isegi kui see on heaks kiidetud.
Pärast 300 km on näha kulumist; maantee- ja maastikusõidu kombineerimisel eeldan maksimaalselt 1 000 km.
Teie isikuandmete kaitse on meie jaoks väga oluline.
Me väärtustame väga kogu teabe konfidentsiaalsust ja turvalisust, mida te meiega jagate.
Ühe oma peamise prioriteedina oleme rakendanud rangeid meetmeid teie andmete kaitsmiseks.
Seetõttu kutsume teid tutvuma meie üksikasjaliku privaatsuspoliitikaga, kust leiate kogu teabe oma isikuandmete kogumise, kasutamise ja kaitsmise kohta.
Oleme pühendunud teie privaatsuse austamisele ja teie andmete kõige hoolikamale käitlemisele.