Autorehvid
Mootorrattarehvid
ATV rehvid
Plekkveljed
Alumiiniumveljed
Velgede komplekt + rehvid
Lumeketid
Tasakaalustamine
Rehvide täitmine
Tööriistad ja tugiseadmed
Parandamine
Akud
Õlid
Tarvikud
Rehvirõhuandurid
Monteerimine – Pingutamine
Lisandid ja muud vedelikud
Juhend
Kättetoimetamine ja paigaldamine
Äriklient
Minu konto
Kontakt
Run flat mobiilrehvid tagavad teile muretu sõidu, sest "run flat" tehnoloogia võimaldab jätkata sõitmist ka pärast rehviriket kiirusel kuni 80 km/h 80 km ulatuses. Seda tüüpi rehve saab paigaldada üksnes "Run Flat" tüübikinnitusega sõidukitele. Erinevad tootjad tähistavad "run flat" omadust erinevate märgistustega: Michelinil on see ZP, Bridgestone’il RFT või EXT, Hankookil HRS, Dunlopil DSST, Continentalil SSR … Meie veebilehelt leiate need tooted otsinguga, märkides selleks ära lahtri "RUN FLAT". Seda tüüpi rehvid on tavarehviga võrreldes tugevamate külgedega, mis võimaldab säilitada sõiduki sõiduvõime ja juhitavuse ka pärast rehvi osalist või täielikku tühjenemist.
Ei, run flat mobiilrehvid ei ole tavarehvidest mürarikkama jooksuga.
Ei, run flat mobiilrehvid ei mõjuta kütusekulu võrreldes tavarehvidega..
Jah, kuid kõik meie rehvivahetuspunktid on varustatud vajalike vahenditega ka run flat mobiilrehvide paigaldamiseks. Rehvi külg on tugevdusega, millega kaasnevad suurenenud nõudmised rehvipaigalduspinkidele. Pöörduge vastava valmidusega partnerkeskuse poole. See info on selgelt ka rehvivahetuspunktide lehel välja toodud.
Jah, need kaaluvad 10% kuni 15% rohkem kui tavarehvid.
Run flat mobiilrehvid on tavapärastest rehvidest jäigemad. Seega väheneb ka nende võime tee ebatasasuste neelamisel. Mugavuse langus on samas üksnes teoreetiline, kuna tegelikes sõidutingimustest on vahe peaaegu märkamatu.
Kõige nõutavamad mõõdud:
Kõigis tegevusvaldkondades on viimastel aastatel tehtud erakordseid uuendusi. Automaailm ei ole sellest arengust kõrvale jäänud. Pärast rehviparandusvahtu on trendiks nüüd rehvid, mis on kaitstud läbikukkumise eest. Jah, tänapäeval on olemas runflat-rehvid, mis võivad isegi siis töötada kilomeetreid, kui need on läbi kukkunud. Kuid kas see pole lihtsalt müügiargument? Kuidas neid ära tunda? Mis on olulised kriteeriumid selle tüüpi rehvi valimiseks? Rehviliider.ee räägib teile kõike nendest rehvidest, mis võivad radikaalselt muuta teie sõiduharjumusi.
Leiate need erinevate nimetuste all: runflat-rehvid (või run-flat või runflat), lamedate rehvidega rehvid, MOE-rehv, kandvate külgedega rehv... Selleks, et saaksite sõita hoolimata läbikukkumisest, on need varustatud tugevdatud külje ja kandega, et toetada sõiduki kaalu ilma õhurõhuta. Kand, mis on ühendatud velje äärega, ei eraldu, isegi kui kumm on läbi kukkunud.
Vastupidiselt levinud väärarusaamadele ei ole runflat-rehvid seega läbikukkumiskindlad rehvid.
Üks põhjus, miks autojuhid valivad kandvate külgedega rehvid, on parem turvalisus, mida nad sõidu ajal naudivad. Tõepoolest, kui sellised rehvid on teie ratastele paigaldatud, on teil oma sõidukit täielikult kontrollida, isegi kui rõhk äkki kaob. Runflat-rehviga saate sõita 80 km/h kiirusega kuni 80 km. See on piisav, et kiiresti leida mehaanik, kes teid aitab. On alati parem jõuda garaaži kui vahetada oma rehvi üksi teest eemal.
Teine runflat-rehvi eelis on see, et teil ei ole vaja varurehvi ega rehviparandusvahtu.
Esimene asi, mida runflat-rehvidele ette heita, on nende ostuhind, mis on tavaliselt 20–25% kõrgem kui tavaliste mudelite hind. Selle paigaldamine on samuti kallim ja kõik garaažid ei ole varustatud selle sõidukitele paigaldamiseks.
Teine asi, mida võib kahetseda, on see, et runflat-rehve ei saa parandada. Kui need on läbi kukkunud, on neid tungivalt soovitatav mitte uuesti kasutada. Seega peate lihtsalt uusi oste tegema. Kui soovite lisateavet läbikukkunud rehvide kohta, järgige meie juhendit.
Viimane punkt, runflat-rehv on oma väga jäiga külje tõttu vähem mugav kui tavaline rehv, see tekitab rohkem müra ja on teel kindlam.
Neid on lihtne ära tunda märkide "Run Flat", "RFT" (mis tähendab Run Flat Type) ja R/F järgi, mida enamik tootjaid oma küljele kinnitab.
Mõned tootjad, kes soovivad eristuda, valivad oma lamedate rehvide jaoks isikupärased märgistused. Seetõttu on olemas erinevaid nimetusi. Siin on mõned neist:
Lisaks, kui leiate rehvi küljelt sellise kirje nagu SST (Self Supporting Tyre), Euforia (Pirelli juures), EXT, MOE (Mercedes), siis teadke, et tegemist on runflat-rehvi mudeliga.
Tavalist rehvi ei valita juhuslikult. Eriti hoolikalt tuleb valida mudel, millel on eriline tehnoloogia. Mõõtmed, koormus- ja kiirusindeksid ning teie sõiduharjumused võivad teid juhendada.
Igal mudelil on unikaalsed omadused, mis on märgitud selle küljele. Need on peamiselt kõrgus, laius ja läbimõõt. Teie valitud mudeli tehnilised omadused peavad tingimata olema samad kui originaalrehvidel.
Kas teate, kuidas neid teavet leida? Uurige oma praeguste rehvide märgistusi. Seal võite leida tähtede ja numbrite jada järgmisel kujul: 205/55R16 91V. Selles näites tähistab 205 laiust millimeetrites, 55 külje kõrgust protsendina laiusest ja 16 velje läbimõõtu tollides.
Koormus- ja kiirusindeksid annavad teavet vastavalt rehvi poolt toetatava koormuse ja maksimaalse kiiruse kohta.
Pöörake neile kahele parameetrile tähelepanu omaenda turvalisuse huvides. Tõepoolest, runflat-rehvide valimine liiga madala koormus- või kiirusindeksiga suurendab plahvatuse ja õnnetuste ohtu (sõidumugavuse vähenemise tõttu). Lisaks riskite trahvidega, kui te ei varusta oma sõidukit sobiva koormus- ja kiirusindeksiga rehviga.
Need andmed leiate samuti originaalmudeli küljelt. Arvestades meie eelmist näidet, on need esindatud vastavalt arvuga 91 (st 615 kg) ja tähega V (st 240 km/h).
Rehvid reageerivad erinevalt, sõltuvalt sellest, kas need veerevad kuival, märjal, lumega kaetud, libedal või jäisel pinnal. Kuivadel radadel on kõige sobivamad suve- või 4 hooaja rehvid.
Kui temperatuurid langevad, muutub tavalise rehvi poolt pakutav haardumine sageli ebapiisavaks. Õnneks on olemas runflat-rehvid, mis on spetsiaalselt loodud kohanema märgade ja lumiste pindadega. Need on täpselt talverehvid, mida on lihtne ära tunda kahe märgistuse M+S (Mud and Snow) ja 3PMSF (lume helbe ümbritsetud 3 mäetipuga) järgi. Neil on eriline muster, mis võimaldab neil kiiresti vett eemaldada ja ideaalselt kohaneda talvise pinnaga. Tänu nende spetsiifilistele lamellidele liiguvad nad libedatel ja lumistel teedel libisemata.
Turul on palju runflat-rehve. Selleks, et teile asja lihtsustada, on Rehviliider.ee rehvieksperdid valinud meie kataloogist viite mudelit. Leiate ettepaneku selle lehe ülaosast. Rohkemate tulemuste saamiseks sisestage oma mõõt lehe ülaosas asuvasse valijasse. Mõelge runflat-ruudu märkimisele.
Selles meie täieliku juhendi osas lamedate rehvide kohta oleme valinud mõned autojuhtide sagedased küsimused.
Kuidas teada, kas mu sõidukit saab varustada runflat-rehviga?
Kõik sõidukid ei saa kandvate külgedega rehvi vastu võtta. Ainult need autod, mis on loodud ja tarnitud nende rehvimudelitega, saavad neid kasutada. Need on varustatud TPMS-i või SSPP-ga (rõhu kontrollsüsteem). Seega saab rõhu kaotust kohe tuvastada.
Kas ma saan oma runflat-rehvid asendada tavaliste mudelitega ja vastupidi?
Jah, see vahetus on võimalik. Pange tähele, et peate ette nägema läbikukkumisvastase seadme.
Kas ma saan paigaldada kaks tavalist rehvi ette ja kasutada taga Run Flat-tehnoloogiaga rehve?
Need kahe tüüpi rehvide ühendamine ühele monteerimisele on keelatud.