Continental on üks suurimaid Saksa rehvitootjaid, mis toodab rehve kesk- ja luksklassi kompaktautodele. Ta hoiab maailmas neljandat kohta. Continentali jaoks on esmatähtis välja töötada rehve, mis oleksid nii ohutud, innovaatilised kui ka pikaealised.
Tänaseks on üle kolmandikul autodest Continentali rehvid. 140 aastat kogemust ja oskusteavet on loonud Continentalile maailmas suurepärase maine.
Rehvitootja on olnud ka mitmete rehvimaailma pea peale pööranud uuenduste algataja. Turuliidri positsiooni säilitamiseks investeerib Continental väga suuri summasid teadus- ja arendustöösse ja arendab nii välja esmaklassilisi toodeid.
Sirvige meie laia valikut Continental mudeleid ja leidke see, mis vastab teie vajadustele ideaalselt. Nautige parimaid hindu kogu meie valikus!
Uus Sport Contact 6 rehv sisaldab Force Vectoring tehnoloogiat, mida iseloomustab uus rullimisrada, mis suurendab oluliselt rehvi stabiilsust, samuti suurenenud vee äravoolu üleliigse vee eemaldamiseks, laiendades sooni ja vagusid, vähendades oluliselt vesiliuglemise ohtu.
MultiGrip pakub rehvile järkjärgulist haardumist ainulaadse seguga, mis on valmistatud tootmisetapis rehvi kontrollitud küpsetamisoperatsiooni ajal.
Tänu CSR-ile ehk ContiSupportRingile saab sõiduk nüüd jätkata sõitu, kui tal on rehv purunenud.
Põhimõte on lihtne: tavaline rehv ja velg sisaldavad roostevabast terasest ja kergest rõngast paindlikul alusel.
ContiSupportRing on täielikult mõeldud tavalistele velgedele ja rehvidele, millel on laiad küljed ja profiilid.
Täiuslik stabiilsus kõrgel kiirusel on tagatud nullkraadise terasvööga.
Continental on välja töötanud ContiSilent™ tehnoloogia, et vähendada rehvide heliheitmeid. Sõltumata tee pinnast on sisemised müra tasemed oluliselt vähendatud polüuretaanvahu abil, mis toimib absorbeerijana ja asub sõiduraja sees liimi abil. Pange tähele, et temperatuuridel pole selle vahu struktuurile mõju.
Innovaatiline rehvipind TractionSkin eristub teepinnaga haardumist täiustava mikroroughnessiga rehvimustriga. Sõidu sissetöötamine on praktiliselt kõrvaldatud, kasutades innovaatilist vormi katet, mis kaotab vajaduse vormist väljavõtmise vahendite järele.
Juhi ja rehvi vaheline suhtlus on veelgi suurenenud tänu innovaatilisele GripLimitFeedback tehnoloogiale, mis võimaldab varasemat tagasisidet maksimaalse kallutuse olukorras, et tagada palju paremad kontrolli- ja turvalisuse tasemed.
Suur enamus meie radiaalrehvidest on sündinud Korbachis Ederi järve ääres Saksamaal, ja seda juba aastakümneid, ning on kirglikult töötavate mitmekülgsete oskustega ekspertide töö tulemus. Ärge unustage seda!
Continentali rehvisensorid on südames kahe Continentali digitaalse rehvirõhu jälgimise süsteemi, ContiPressureCheck™ ja ContiConnect™. Nutikad sensorid mõõdavad pidevalt rehvi sees oleva õhu temperatuuri ja rõhku ning pakuvad andmeid, mida saab kuvada teie armatuurlaual, olgu see siis juhikabiinis või veebiportaalis, mis võimaldab jälgida kogu laevastikku. Conti CrossTrac rehvid on suurepärase kvaliteediga. Teie ettevõttel on täielik lahendus, kuna need sobivad suurepäraselt Continentali digitaalsete rehvirõhu jälgimise süsteemidega.
Wet Grip segu sisaldab veel rohkem räni, et saavutada maksimaalne haardumine märjal teekattel ning suurendada läbisõidu ulatust.
MileagePlus tehnoloogia hõlmab ühendit, mis suurendab märkimisväärselt läbisõitu, säilitades samal ajal erakordse manööverdamisvõime.
Continental on välja töötanud ContiSeal™ tehnoloogia, mis toimib ajutise tihendusena, kui rehvi jooksusilm on läbistatud. Välise objekti, nagu naela, põhjustatud rehvipurunemine ei nõua enam sõiduki peatamist ega rehvi vahetamist. Pange tähele, et tihendus on efektiivne isegi siis, kui võõrkeha on välja tõrjutud.
Kuidas see töötab? Rehv, mis kasutab ContiSeal™ tehnoloogiat, on kaetud tihendava ainega, mille tekstuur on paks ja viskoosne, mis on efektiivne 80% läbistustest. Ühilduv mis tahes veljega, rehv, mis kasutab seda uuenduslikku tehnoloogiat, on märgistatud küljel ContiSeal™ sümboliga.
EasyHandling tehnoloogia säilitab rehvi suurepärase juhitavuse isegi siis, kui mootorratas talub väga suuri güroskoopilisi jõude, nagu järske kurve. Kõigis olukordades on juhtimistäpsus ja tee tunnetus tõeliselt maksimeeritud.