Continental WinterContact TS860S 245/40 R19 101V (XL, FR, 3PMSF) on tõeline viide. See on mõeldud kõige võimsamatele ja prestiižikamatele suurtele sedaanidele või maasturitele. See sisaldab kogu Conti oskusteavet.
Kirjeldus
Continental WinterContact TS860S 245/40 R19 101V (XL, FR, 3PMSF) on tõeline viide. See on mõeldud kõige võimsamatele ja prestiižikamatele suurtele sedaanidele või maasturitele. See sisaldab kogu Conti oskusteavet.
Kirjeldus
hinnang
Lumeketid
Paigaldamine
Lume jõudlus
Uuendatud haardelõikude ja mustrisoonte disain tekitab lume kristallide vahel hõõrdumise, mis parandab märkimisväärselt rehvi haarduvust ja juhitavust lumega kaetud teedel.
Vedeliku Drenaažikiht
Uus kombinatsioon mitmeefektsetest lamellidest ja nii vertikaalsetest kui ka horisontaalsetest soonedest tekitab täiustatud vee äravoolu kompressiooniefekti tõttu. Rehv püsib kuivana ja pidurdamine märgadel või jäistel teedel on maksimeeritud.
Võrdlematu suunatäpsus
Suuremad padjad rehvi välisküljel suurendavad veeremisjõudu ja suurendavad maapinnaga kokkupuute pinda, pakkudes võrdlusalust juhtimise ja sõidutäpsuse jaoks kurvides ja kuival teekattel külmal aastaajal.
Cool Chili
Talvekumm WinterContact ™ TS 860 on loodud komponendiga "Maximum Traction Silica", mis annab sellele suurepärase haarduvuse märjal teel ja juhuslikult täiustatud pidurduskäitumise. See säilitab kogu oma paindlikkuse talvistes tingimustes ja käsitseb suurepäraselt ja turvaliselt pidurdusjõude vihma, jäätumise ja lume korral.
SnowCurve+
Talverehv WinterContact™ TS 860 pakub tänu oma 3D lamellidele ümberkujundatud haarduvust teekontaktis, maksimaalset ülekannet ning laitmatut juhitavust lumistes tingimustes.
Maksimaalne pidurdamine ja turvalisus talvel
Rullik on koostatud jäikadest plaatidest, mis on eraldatud õhukeste külgradadega, pakkudes võrdseid pidurdusomadusi, lühendatud pidurdusteekonnad võimaldavad talvistel teedel sportlikku sõitu kartmata.
22 kliendikommentaari
4.0 tärn(i) 5-st
Kütusekulu
3.5 /5
Niiske teekate
4.0 /5
Kuiv teekate
4.0 /5
Mugavus
4.0 /5
Kvaliteet/hind
4.5 /5
Stabiilsus
4.5 /5
Müratase
4.5 /5
Eluiga
4.0 /5
Kütusekulu
3.5 /5
Niiske teekate
4.0 /5
Kuiv teekate
4.0 /5
Mugavus
4.0 /5
Kvaliteet/hind
4.5 /5
Stabiilsus
4.5 /5
Müratase
4.5 /5
Eluiga
4.0 /5
Kasutajate tagasiside
Teavitame teid, et saidile jäetud arvamused läbivad kontrollprotseduuri. Arvamused on ära toodud ainult kronoloogilises järjekorras.
- Maantee
- Tavaline
Olen rahul, nad on vaiksed ja hoiavad teel hästi kinni
- Maantee
- Sportlik
- 1000 km
Erandlik rehvide jõudlus igat tüübi pinnasel ja erakordne mugavus. Ma võin seda soovitada kõigile sõidukitele. Tahan ka rõhutada, et centralepneus vastab kvaliteedile, tarneaegadele ja veatu jälgimisele. Aitäh! Lugupidamisega
- Mägitee
- Sportlik
- 15000 km
Olen juba sõitnud nende rehvidega oma A4 Avant 3,0 TDI-l. Rehvid läbisid põhjaliku testimise lumises mäestikus talvel 2020/21 ning olin kõigis olukordades (lumi, vihm, kuiv teekate) rahul. Seetõttu valisin ka uuele autole taas Conti! Näeme, kuidas need BMW-ga hakkama saavad :-)
- Maantee
- Ökonoomne
- 25000 km
Ma ei saa eluea kohta veel hinnangut anda, kuna see on paigaldatud alles 2 nädalat tagasi.
- Maantee
- Tavaline
- 15000 km
Liiga vähe kogemusi nende rehvidega... Hinna ja kvaliteedi suhe on korras :)
- Kiirtee
- Sportlik
- 2000 km
Hea rehv
- Kiirtee
- Tavaline
- 500 km
Väga head rehvid, ostsin 4 tükki tagaveolisele paigaldamiseks. Ideaalsed märjal teel, veel pole lund testinud, aga kuidas nad haarduvad, ei tohiks mul probleeme tekkida. Samas märkan, et pärast nende paigaldamist sõidan 100 km vähem paagitäie kohta, kuid mitte midagi üllatavat selle tüüpi rehvide puhul.
Soovitan neid neile, kellel on tagavedu bmw.
- Kiirtee
- Ökonoomne
- 500 km
Rehvid suurusega 245/40 - R20
Üldiselt olen väga rahul nende rehvidega, hetkel on algkiirendusel väga palju pöördeid, samuti elektromootori tõttu, kuid kurvides ja sõites on rehvid tipptop.
- Maantee
- Sportlik
- 15000 km
Suurepärane rehv väga hea talvekvaliteediga !!!
- Maantee
- Sportlik
- 1000 km
Suurepärased talverehvid. Esimest korda on sportrehvid, mis pole tüütud ega kaota võimsust, kui veojõukontroll astub mängu rehvide ebastabiilsuse tõttu.