Pirelli on itaalia rehvitootja, kellest on paari aastaga saanud kindel tegija rahvusvahelisel rehviturul. 1872. aastal asutatud ja 1922. aastal Milano börsile läinud Pirellit eristab teistest pikk tööstustraditsioon, kus innovatsioonivõimekus käib käsikäes toote kvaliteedi ja ettevaatavate ideede rohkusega. Juba üle saja aasta on Pirelli innovatsiooni ja kõrgtehnoloogia sünonüümiks. Ettevõttele kuulub üle maailma 19 tehast, ta tegutseb rohkem kui 160 riigis. Vähendamaks tegevuse keskkonnamõju on Pirelli välja töötanud strateegia "green performance", mille eesmärk on eelistada tehnoloogiliselt arenenud ja vähese keskkonnamõjuga tooteid ja teenuseid. Pirelli rehve kasutatakse juba aastaid ka Vormel 1 sarjas.
Sirvige meie laia valikut Pirelli mudeleid ja leidke see, mis vastab teie vajadustele ideaalselt. Nautige parimaid hindu kogu meie valikus!
Pirelli Noise Cancelling System™ (PNCS) võimaldab vähendada müra, mida rehvid tekitavad teekontaktis. Rullimismüra hõlmab kõiki vibratsioone, mis tekivad struktuuris ja levivad sõidukis. Pirelli Noise Cancelling System™ süsteem võimaldab suurendada juhi mugavust, vähendades seda rullimismüra.
Need vibratsioonid imenduvad sõna otseses mõttes Pirelli patenteeritud vahu abil, mis vähendab sõiduki salongi jõudvat müra, pakkudes paremat mugavust võrreldes tavaliste rehvidega.
Pirelli Noise Cancelling System™-ga on see kaks kuni kolm detsibelli vähem, mis tähendab vähemalt kaks korda vähem müra sõiduki sees.
Pirelli revolutsioneerib rehvi lõhkemise järgset sõitmist, luues uue põlvkonna iseparanduvaid rehve, mis tagavad ohutuse ja võimaldavad pärast rehvi lõhkemist teekonda jätkata, säilitades samal ajal auto täieliku kontrolli.
Tõepoolest, Seal Inside™ tehnoloogiaga, saab sõiduk, mille rehv on läbistatud välise eseme poolt, 85% juhtudest jätkata oma teekonda, kuna õhurõhk püsib muutumatuna. See areng kõrvaldab seega suurema osa õnnetusjuhtumitest, mis on tingitud õhurõhu kaotusest lõhkenud rehvis.
Seal Inside™ rehviga ei jäta rehvi lõhkemine teid kuhugi keset ei kusagile: saate koju minna, et oma rehvi vahetada või otse garaaži sõita.
Seal Inside™ tehnoloogiat saab kasutada kõigil sõidukitel, sõltuvalt rehvi mõõtudest.
Faas 1
Väline ese, nagu nael, on ümbritsetud rehvis oleva tihendusainega.
Faas 2
Kui ese väljutatakse, täidab tihendusaine järk-järgult eseme poolt jäetud augu.
Faas 3
Kui ese on rehvist täielikult välja tõmmatud, on auk täielikult täidetud ja suletud, välistades igasuguse rõhu kaotuse.