Pirelli Cinturato P7 225/45 R18 95W (XL, FSL, Seal Inside) väljatöötamise eesmärgiks oli tänu disainile ning koostisele märgatavalt vähendada sõitmisel tekkivat mürataset. Läbiviidud analüüside eesmärgiks oli muuta rehv pidurdamisel ökonoomsemaks, juhitavamaks ning võimekamaks. Tootmisprotsessis ei ole kasutatud ühtegi tugevasti aromatiseeritud õli. Võrreldes oma eelkäijaga Cinturato P7 225/45 R18 95W (XL, FSL, Seal Inside) on selle rehvi veeretakistus 20 % madalam. Selle eripära tõttu on ka kütusekulu 24 % võrra väiksem. Ökoloogiline ja usaldusväärne.
Kirjeldus
Pirelli Cinturato P7 225/45 R18 95W (XL, FSL, Seal Inside) väljatöötamise eesmärgiks oli tänu disainile ning koostisele märgatavalt vähendada sõitmisel tekkivat mürataset. Läbiviidud analüüside eesmärgiks oli muuta rehv pidurdamisel ökonoomsemaks, juhitavamaks ning võimekamaks. Tootmisprotsessis ei ole kasutatud ühtegi tugevasti aromatiseeritud õli. Võrreldes oma eelkäijaga Cinturato P7 225/45 R18 95W (XL, FSL, Seal Inside) on selle rehvi veeretakistus 20 % madalam. Selle eripära tõttu on ka kütusekulu 24 % võrra väiksem. Ökoloogiline ja usaldusväärne.
Kirjeldus
hinnang
Lumeketid
Paigaldamine
NELI LAIAD PIKISUUNALISED SOONED
Erakordne turvalisus ja kontroll vesiliugemise olukordades.
Tavapärane rehvimustri kulumine tänu rõhu tasakaalustatud jaotumisele.
Seal Inside™
Pirelli revolutsioneerib rehvi lõhkemise järgset sõitmist, luues uue põlvkonna iseparanduvaid rehve, mis tagavad ohutuse ja võimaldavad pärast rehvi lõhkemist teekonda jätkata, säilitades samal ajal auto täieliku kontrolli.
Tõepoolest, Seal Inside™ tehnoloogiaga, saab sõiduk, mille rehv on läbistatud välise eseme poolt, 85% juhtudest jätkata oma teekonda, kuna õhurõhk püsib muutumatuna. See areng kõrvaldab seega suurema osa õnnetusjuhtumitest, mis on tingitud õhurõhu kaotusest lõhkenud rehvis.
Seal Inside™ rehviga ei jäta rehvi lõhkemine teid kuhugi keset ei kusagile: saate koju minna, et oma rehvi vahetada või otse garaaži sõita.
Seal Inside™ tehnoloogiat saab kasutada kõigil sõidukitel, sõltuvalt rehvi mõõtudest.
Faas 1
Väline ese, nagu nael, on ümbritsetud rehvis oleva tihendusainega.
Faas 2
Kui ese väljutatakse, täidab tihendusaine järk-järgult eseme poolt jäetud augu.
Faas 3
Kui ese on rehvist täielikult välja tõmmatud, on auk täielikult täidetud ja suletud, välistades igasuguse rõhu kaotuse.
190 kliendikommentaari
4.0 tärn(i) 5-st
Kütusekulu
3.5 /5
Niiske teekate
4.0 /5
Kuiv teekate
4.0 /5
Mugavus
4.0 /5
Kvaliteet/hind
4.0 /5
Stabiilsus
4.0 /5
Müratase
3.5 /5
Eluiga
3.5 /5
Kütusekulu
3.5 /5
Niiske teekate
4.0 /5
Kuiv teekate
4.0 /5
Mugavus
4.0 /5
Kvaliteet/hind
4.0 /5
Stabiilsus
4.0 /5
Müratase
3.5 /5
Eluiga
3.5 /5
Kasutajate tagasiside
Teavitame teid, et saidile jäetud arvamused läbivad kontrollprotseduuri. Arvamused on ära toodud ainult kronoloogilises järjekorras.
- Kiirtee
- Tavaline
- 52000 km
Hea rehv, hea haardumine, keskel veidi rohkem kulumist, tõenäoliselt on rehvid mingi aja jooksul liiga kõvaks olnud
- Kiirtee
- Tavaline
- 50000 km
See on identne asendus. Hoiab hästi määratud läbisõitu. Hea tee hoidmine. Rahul selle rehviga.
- Maantee
- Tavaline
- 500 km
Hea hinna ja kvaliteedi suhe
- Maantee
- Sportlik
- 108000 km
Rehvid Top!! Tellimus ja kojukanne Top!! Kvaliteet hind Top!! Aitäh
- Maantee
- Tavaline
- 1200 km
mõistlik hind, hea rehv.
- Linn
- Sportlik
- 4000 km
Saabunud 4 päeva jooksul! TÄIUSLIK!
- Maastik
- Ökonoomne
- 500 km
Rehvid, mis olid algselt autoga kaasas. Otsustasin kaubamärgi ja mudeli alles jätta. Seni pole midagi ette heita. Hea haarduvus, madal veeremismüra.
- Kiirtee
- Tavaline
Head rehvid, nad tulid juba tehasepoolsest, soovitan, nad on paremad kui Continental
- Maantee
- Ökonoomne
Väga head rehvid, kuid madal profiil tekitab kareda sõidu ja on meie auklikel teedel kahjustuste suhtes vastuvõtlikud. Mul on tulnud 30 000 miili järel välja vahetada 2 kahjustatud rehvi, muidu hea püsivus.