Filtreeri
Pirelli

Pirelli Ice Zero

Kategooria :
Sõiduauto talv
3 hinnang
Profiil
Ice Zero
Mõõdud
1 mõõdud
Kategooria
Sõiduauto talv
Klientide tagasiside
3 hinnang
Alates
266,89 
Laos
VÕI
Kontrollige rehvide sobivust oma sõidukiga
Vali sõiduk
Vali sõiduk
Valige oma sõiduk
Tasuta kohaletoimetamine.  Andmed
Turvaline tehing
Üle 150 paigalduspartneri
Omadused
Profiil
Ice Zero
Mõõdud
1 mõõdud
Kategooria
Sõiduauto talv
Klientide tagasiside
3 hinnang
Mõõdud
Kirjeldus

Talverehv, Pirelli Winter ICE Zero on mõeldud sedaanidele, kupeedele ja väikestele perebussidele. Suurenenud stabiilsust ja optimaalset kontrolli talvistes tingimustes pakkuv rehv on valmistatud spetsiaalsest noolekujulisest turvisesegust ja sellel on suurem lamellide tihedus, mis tagab head pidurdusomadused, usaldusväärse kiirenduse, efektiivse vee eemaldamise ja suurepärase haarduvuse jäisel teel.

Hinnang
3 kliendi kommentaari
4 tärn(i) 5-st
Kütusekulu
4/5
Niiske teekate
4.5/5
Kuiv teekate
4.5/5
Mugavus
4/5
Kvaliteet/hind
5/5
Stabiilsus
4.5/5
Müratase
4/5
Eluiga
4.5/5
Kasutajate tagasiside

Selle toote hindamiseks peate olema eelnevalt tellimuse esitanud. Teavitame teid, et saidile jäetud arvamused läbivad kontrolliprotseduuri. Arvamused on järjestatud ainult kronoloogilises järjekorras.


Arvustus autorilt Reinhold Kiefer
4/5

Kõigi aegade parim talverehv. Elame 1300 meetri kõrgusel ja sõidame iga päev maanteelt 6 km läbi metsa metsateedel – talvel puhastatakse neid vaid osaliselt ja ei liivatata. Kahel viimasel talvel jäime kinni ainult 5 või 6 korda ning pidime lisaks paigaldama ketid kõigile neljale rattale. Muidu täiesti tipptase. Selge soovitus kõigile, kes vajavad häid talverehve – jahimehed, metsnikud, põllumehed, mägihüttide pidajad jne. SUV-i juhtidele, kes liiguvad vaid kõvakattega teedel, sobib ka iga teine rehv.

Tee profiil: Mägitee - Sõidustiil: Tavaline - Sõiduk: Nissan Navara Pickup - Läbisõit km: 25000 km
Arvustus postitatud 19.04.22 autorilt Reinhold Kiefer pärast ostukogemust Ei kohaldata Tõlgitud arvustus, mis on postitatud 19.04.22 autorilt Reinhold Kiefer pärast ostukogemust Ei kohaldata - Vaata originaali (saksa) vaata tõlgitud versiooni (eesti)
Kas te ostaksite veelkord samad rehvid? Jah
Arvustus autorilt Martynas
4/5

Suurepärased rehvid, kuigi olin küünte suhtes skeptiline. Seni olen pidanud sõitma jäistel kruusateedel ilma probleemideta, nii tõustes järske nõlvasid kui ka laskudes.

Tee profiil: Maantee - Sõidustiil: Tavaline - Sõiduk: VW Multivan - Läbisõit km: 1000 km
Arvustus postitatud 23.12.21 autorilt Martynas pärast ostukogemust 23.11.21 Tõlgitud arvustus, mis on postitatud 23.12.21 autorilt Martynas pärast ostukogemust 23.11.21 - Vaata originaali (leedu) vaata tõlgitud versiooni (eesti)
Kas te ostaksite veelkord samad rehvid? Jah
Arvustus autorilt Michael
4/5

Märgtee / kuivtee hindamiskriteeriumid, mille eest sai tärne anda, said minult kumbki umbes neli tärni. Need kriteeriumid ei kajasta aga selle rehvi tegelikke tugevusi ega nõrkusi. See on põhjamaine segu ja kui keegi sõidab selle rehviga Saksamaal terve talve, peab ta teadma, milleks valmis olla. Eelised Kesk-Euroopa segude ees ilmnevad alles nullkraadi juures. 10 ja 0 kraadi vahel on see rehv üsna pehme, talle on lihtsalt veel liiga soe. Mina käin sageli Skandinaavias ja otsin rehvi, millega saan seal sõita ning mis lubab ilma naelikuteta sõita ka mujal Euroopas. Põhimõtteliselt on kõik Skandinaavia segud samade omadustega: pehmus ja kriuksumine umbes seitsme kraadi juures. Kui talv aga päriselt algab, pole ka Saksamaal selle rehviga märkimisväärseid probleeme – siis on ainult eelised, ning Kesk-Euroopa segude muresid võib üksnes muigega pealt vaadata. Rehv tuleks hilja alla panna ja varakult maha võtta. Kütusekulu on konstruktsiooni tõttu ilmselt veidi suurem, kuid tanklas pole ma mingit märgatavat lisakulu täheldanud. Talverehv kulub kiiremini – see on vana tõde. Kuid ka siin püsib lisakulumine mõistlikes piirides. Kõigile, kes pole kindlad, kas võtta Skandinaavia segu, soovitan kõhklustest hoolimata proovida – te jääte vaimustusse. Rehv peaks siiski sõitma Alpide põhjaküljel; kes plaanib ülestõusmispühadeks Hispaaniasse sõita, kulutab mustri läbi. Ent tegemist ongi talverehviga, mitte aastaringse “võib-olla-ikka-veidi-lund” rehviga.

Tee profiil: Kiirtee - Sõidustiil: Tavaline - Sõiduk: Vito W447 4Matic - Läbisõit km: 220000 km
Arvustus postitatud 16.07.21 autorilt Michael pärast ostukogemust Ei kohaldata Tõlgitud arvustus, mis on postitatud 16.07.21 autorilt Michael pärast ostukogemust Ei kohaldata - Vaata originaali (saksa) vaata tõlgitud versiooni (eesti)
Kas te ostaksite veelkord samad rehvid? Jah
Jätkake sirvimist ilma nõusolekuta >
Teave küpsiste ja muude jälgijate kohta
Rehviliider.ee (AD TYRES) ja tema partnerid (Google, Hotjar, Microsoft) kasutavad küpsiseid ja muid jälgijaid (Web Storage) saidi nõuetekohase töötamise tagamiseks, saidil navigeerimise lihtsustamiseks, statistiliste mõõtmiste tegemiseks ja reklaamikampaaniate isikupärastamiseks. Küpsised ja muud jälgijad salvestatakse teie seadmesse ja võivad sisaldada isikuandmeid. Me ei paiguta ühtegi küpsist ega muud jälgijat teie seadmesse ilma teie vaba ja teadliku nõusolekuta, v.a need, mis on vajalikud saidi nõuetekohaseks töötamiseks. Me säilitame teie valiku 6 kuuks. Te võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, minnes küpsiste ja muude jälgijate lehele. Te saate saidi kasutamist jätkata ilma andmata nõusolekut küpsiste ja muude jälgijate teie seadmesse paigutamiseks. Keeldumine ei takista juurdepääsu teenustele AD TYRES. Lisateabe saamiseks vaadake küpsiste ja muude jälgijate lehte.
Küpsiste isikupärastamine
LiveChat