Talverehv, Pirelli Winter ICE Zero on mõeldud sedaanidele, kupeedele ja väikestele perebussidele. Suurenenud stabiilsust ja optimaalset kontrolli talvistes tingimustes pakkuv rehv on valmistatud spetsiaalsest noolekujulisest turvisesegust ja sellel on suurem lamellide tihedus, mis tagab head pidurdusomadused, usaldusväärse kiirenduse, efektiivse vee eemaldamise ja suurepärase haarduvuse jäisel teel.
Selle toote hindamiseks peate olema eelnevalt tellimuse esitanud. Teavitame teid, et saidile jäetud arvamused läbivad kontrolliprotseduuri. Arvamused on järjestatud ainult kronoloogilises järjekorras.
Kõigi aegade parim talverehv. Elame 1300 meetri kõrgusel ja sõidame iga päev maanteelt 6 km läbi metsa metsateedel – talvel puhastatakse neid vaid osaliselt ja ei liivatata. Kahel viimasel talvel jäime kinni ainult 5 või 6 korda ning pidime lisaks paigaldama ketid kõigile neljale rattale. Muidu täiesti tipptase. Selge soovitus kõigile, kes vajavad häid talverehve – jahimehed, metsnikud, põllumehed, mägihüttide pidajad jne. SUV-i juhtidele, kes liiguvad vaid kõvakattega teedel, sobib ka iga teine rehv.
Suurepärased rehvid, kuigi olin küünte suhtes skeptiline. Seni olen pidanud sõitma jäistel kruusateedel ilma probleemideta, nii tõustes järske nõlvasid kui ka laskudes.
Märgtee / kuivtee hindamiskriteeriumid, mille eest sai tärne anda, said minult kumbki umbes neli tärni. Need kriteeriumid ei kajasta aga selle rehvi tegelikke tugevusi ega nõrkusi. See on põhjamaine segu ja kui keegi sõidab selle rehviga Saksamaal terve talve, peab ta teadma, milleks valmis olla. Eelised Kesk-Euroopa segude ees ilmnevad alles nullkraadi juures. 10 ja 0 kraadi vahel on see rehv üsna pehme, talle on lihtsalt veel liiga soe. Mina käin sageli Skandinaavias ja otsin rehvi, millega saan seal sõita ning mis lubab ilma naelikuteta sõita ka mujal Euroopas. Põhimõtteliselt on kõik Skandinaavia segud samade omadustega: pehmus ja kriuksumine umbes seitsme kraadi juures. Kui talv aga päriselt algab, pole ka Saksamaal selle rehviga märkimisväärseid probleeme – siis on ainult eelised, ning Kesk-Euroopa segude muresid võib üksnes muigega pealt vaadata. Rehv tuleks hilja alla panna ja varakult maha võtta. Kütusekulu on konstruktsiooni tõttu ilmselt veidi suurem, kuid tanklas pole ma mingit märgatavat lisakulu täheldanud. Talverehv kulub kiiremini – see on vana tõde. Kuid ka siin püsib lisakulumine mõistlikes piirides. Kõigile, kes pole kindlad, kas võtta Skandinaavia segu, soovitan kõhklustest hoolimata proovida – te jääte vaimustusse. Rehv peaks siiski sõitma Alpide põhjaküljel; kes plaanib ülestõusmispühadeks Hispaaniasse sõita, kulutab mustri läbi. Ent tegemist ongi talverehviga, mitte aastaringse “võib-olla-ikka-veidi-lund” rehviga.