255/50 R19 103T MFS, Seal Inside, ELT - Muuda

Pirelli Scorpion Elect 255/50 R19 103T MFS, Seal Inside, ELT

Kategooria : 4x4 suvi
A B A 69 dB
Pirelli Scorpion Elect 255/50 R19 103T MFS, Seal Inside, ELT
Pirelli 255/50 R19 103T
69
Pirelli Scorpion Elect 255/50 R19 103T MFS, Seal Inside, ELT
A B A 69 dB
laos

Tasuta kohaletoimetamine alates 72h

Tükihind 207,99

Omadused

Tootja Pirelli
Mudel Scorpion Elect
Mõõt 255/50 R19 103T
Muuda seda mõõtu
Eripära MFS, Seal Inside, ELT
Euroopa hinded
A B A 69 dB
Kategooria
4x4 suvi
Hinnang
0.0 /5 (0 hinnang)

Kirjeldus

Pirelli jätab autotööstusse elektrilise jälje Scorpion Elect'iga, mis on loodud spetsiaalselt elektriautode nüanssidega harmoneerumiseks. See rehv, innovatsiooni etalon, on saanud ümberkalibreeritud jalajälje vähendatud energiatarbimise jaoks. See lubab optimeeritud akustilist mugavust ja suurenenud reageerimisvõimet, mis rikastavad elektrisõidu kogemust. Rõhuasetus jõudlusel ilma energiatõhusust ohverdamata näitab Pirelli meisterlikkust rehvide valdkonnas. See rehv on põhjalike uuringute tulemus, mille eesmärk on vähendada ökoloogilist jalajälge ja maksimeerida sõidurõõmu. Iga komponent on loodud vastama elektriautodele omastele väljakutsetele, tagades seeläbi optimaalse suhtluse teega ja keskkonnasõbraliku pärandi.

Kirjeldus
hinnang
Paigaldamine

Seal Inside™

Seal Inside™
Pirelli revolutsioneerib rehvi lõhkemise järgset sõitmist, luues uue põlvkonna iseparanduvaid rehve, mis tagavad ohutuse ja võimaldavad pärast rehvi lõhkemist teekonda jätkata, säilitades samal ajal auto täieliku kontrolli.
Tõepoolest, Seal Inside™ tehnoloogiaga, saab sõiduk, mille rehv on läbistatud välise eseme poolt, 85% juhtudest jätkata oma teekonda, kuna õhurõhk püsib muutumatuna. See areng kõrvaldab seega suurema osa õnnetusjuhtumitest, mis on tingitud õhurõhu kaotusest lõhkenud rehvis.
Seal Inside™ rehviga ei jäta rehvi lõhkemine teid kuhugi keset ei kusagile: saate koju minna, et oma rehvi vahetada või otse garaaži sõita.
Seal Inside™ tehnoloogiat saab kasutada kõigil sõidukitel, sõltuvalt rehvi mõõtudest.

Faas 1
Väline ese, nagu nael, on ümbritsetud rehvis oleva tihendusainega.
Faas 2
Kui ese väljutatakse, täidab tihendusaine järk-järgult eseme poolt jäetud augu.
Faas 3
Kui ese on rehvist täielikult välja tõmmatud, on auk täielikult täidetud ja suletud, välistades igasuguse rõhu kaotuse.
LiveChat
Whatsapp Messenger