Sirvige meie laia valikut Bridgestone mudeleid ja leidke see, mis vastab teie vajadustele ideaalselt. Nautige parimaid hindu kogu meie valikus!
Bridgestone'i eksklusiivne tehnoloogia rehvide arendamiseks, mis võimaldab mõõta ja visualiseerida rehvi kontaktpinna käitumist reaalsetes sõidutingimustes. Varem seisnes rehvide arendamine simulatsioonide tegemises, prototüüpide ehitamises ning laboratoorsete mõõtmiste ja tegelike sõidukitestide kasutamises jõudluse kontrollimiseks. ULTIMAT EYE™ taastab laboris tegeliku sõiduki suure kiirusega sõidutingimused, mis võimaldab visualiseerida rehvi kontaktpinna käitumist. Lisaks eelnevatele tegelikele sõidukitestidele võimaldab see teha kõrge täpsusega analüüsi ja jõudluse kontrolli kindlal teaduslikul alusel. Kasutades tehnoloogiat, mis on mõeldud maailma kõige nõudlikumate autode ja mootorrataste võidusõitude rehvide arendamiseks, suudab mõõtmis- ja analüüsiseade taluda kiiruseid kuni 400 km/h ja kaldenurki kuni 60 kraadi.
Kõik tagumised Battlax rehvid kasutavad ühe spiraaliga vöökonstruktsiooni. See on üks pidevalt mähitud aramiidiriba, mis katab rehvi ümbermõõdu. Riba ainulaadsus välistab kihtide ülekattumise, keevitused või ühendused ning toob kaasa tundmatu kerguse standardse ristvööga konstruktsioonis. Ühe spiraaliga vöö vähendab drastiliselt kõiki kuumenemisi, mis ilmnevad rehvi pöörlemise ajal. Selle tulemuseks on suurenenud stabiilsus ja parem šokkide summutamise efektiivsus.
Tagumised rehvid Battlax BT-012SS järgivad revolutsioonilist disaini, mis hõlmab kahekordset vööd. Ühespiraalne vöö on täiendatud vööga igal õlal. See disain tagab suurepärase haarduvuse kurvides, ühendatuna võrdse manööverdamisvõime ja löögikindlusega. Lisaks on rullimisrööpa keskosa jäetud vabaks, mis muudab sirgjoonelise sõidu stabiilsemaks.
Bridgestone'i MotoGP inseneride viljakast mõtlemisest välja tulnud 5LC tehnoloogia tagumistele rehvidele eristub, ühendades 5 kihti 3 erinevast kummisegust. : Rullimisrööpa keskosa eelistab stabiilsust ja eluiga tänu kõva segule, õlad pakuvad uskumatut haardumist tänu keskmisele kummile ja lõpuks võimaldab väliskülg äärmist haardumist kurvides tänu kõrge haarduvusega segule. Lõppkokkuvõttes on tegemist innovaatilise tehnoloogiaga, mis teenib hämmastavat kogemust!
Selle toote hindamiseks peate olema eelnevalt tellimuse esitanud. Teavitame teid, et saidile jäetud arvamused läbivad kontrolliprotseduuri. Arvamused on järjestatud ainult kronoloogilises järjekorras.
Suurepärane rehv, kasutan seda juba teist korda. Rehv on sõitnud maanteel, kiirteel, mägedes, linnas ja isegi maastikul – alati tipptasemel.
Nendega on nüüd sõidetud 1 500 km. Juhitavus on väga täpne, ka vihmaga. Seni väga rahul; nüüd ootame, kas need tõesti kuluvad aeglasemalt kui T32.
Täitis kõiki ootusi
Mõnus rehv, mis tagab rahuliku juhitavuse minu mootorrattal. Rehv on vaikne ja teeb lihtsalt seda, mida peab. Hea ka märjal teekattel!
Kõik on suurepärane, olen väga rahul.
Parim rehv, mida olen proovinud
Kiire kohaletoimetamine, hea rehv.
Rehvi eluiga kohta ei saa ma veel palju öelda. Tegemist on suhteliselt pehme rehviga, mida ma ise liigitaksin sportlikuks maantee/raja (hübriid) rehviks. Rehv tundub väga stabiilne ja kaldub kurvidesse üsna sujuvalt. Sõitsin umbes 13–17 °C juures; selle temperatuuri korral läheb rehv küll soojaks, kuid jääb siiski alla ideaalse. Oma kategoorias käitub rehv vihmaga korralikult. Michelini maanteerehvi tasemel sooritust ei maksa aga oodata – see rehv pole selleks lihtsalt loodud.
Tipptasemel rehv
Väga rahul ja täielik usaldus. Varem sõitsin T30-ga.