Autorehvid
Mootorrattarehvid
ATV rehvid
Plekkveljed
Alumiiniumveljed
Velgede komplekt + rehvid
Lumeketid
Tasakaalustamine
Rehvide täitmine
Tööriistad ja tugiseadmed
Parandamine
Akud
Õlid
Tarvikud
Rehvirõhuandurid
Monteerimine – Pingutamine
Lisandid ja muud vedelikud
Juhend
Kättetoimetamine ja paigaldamine
Äriklient
Minu konto
Kontakt
Rehviliider.ee pakub teile laias valikus kategooria "mootorratta krossi-/trialrehvid" rehve. Jälgime pidevalt konkurentide hindu ning teeme süstemaatiliselt vajalikke korrektuure eesmärgiga pakkuda teile rehve alati parima hinnaga.
Tasuta tarne alates 1. meie veebilehelt ostetud mootorratta rehvist.
Kõige nõutavamad mõõdud:
Moto-crossi või triali ohutuks harrastamiseks ja võiduvõimaluste suurendamiseks on head kvaliteediga rehvid hädavajalikud mootorratta lisavarustused. Need seadmed on teie kahe ratta juhitavuse jaoks hädavajalikud, kuna need tagavad kontakti maapinnaga. Selleks, et aidata teil neid õigesti valida, on Rehviliider.ee koostanud teile mõned praktilised nõuanded ja nipid, mida avastate kogu selle ostujuhendi vältel moto-crossi/triali rehvide kohta.
Uued rehvid moto-crossi ja triali jaoks on iseloomustatud küüntega nende rullimispinna pinnal. Need kummist tõusud võimaldavad neil teega hästi haakuda, olenemata selle tehnilisusest. Moto-crossi rehvi ja enduro rehvi eristamiseks piisab nende küünte suuruse hoolikast kontrollimisest. Moto-crossi ja triali harrastamiseks tavaliselt kasutatavate rataste küüned on suuremad. Siiski pole harvad juhud, kui mootorratturid varustavad oma moto-crossi enduro rehvidega. Viimased pakuvad eriti paremat haardumist nurkades.
Isegi kui olete valinud parimad rehvid ja need on hea pikkusega, võib nende vahetamine muutuda vajalikuks kahe olukorra korral: kui need on kulunud ja pärast mitmeid rehvipurunemisi.
Üldiselt on moto-crossi või triali harrastamiseks kasutatavate rehvide eluiga 4 aastat. Kuid, kui sõidate regulaarselt, kuluvad kummid tõenäoliselt palju kiiremini.
Esimene element, mida peate oma rehvide skulptuuride kulumise taseme hindamisel arvesse võtma, on nende küünte seisukord. Kui need on täiesti ümardatud oma otsas, tähendab see, et teie kummid on kulunud. Samuti, kui teie küüned on tõsiselt kahjustatud (või hakkavad üksteise järel maha tulema), peate mõtlema oma rehvide võimalikult kiirele vahetamisele. Küünte ümardatud või puuduvate rehvide kasutamine seab teid suurematele või väiksematele ohtudele sõltuvalt maastikust, millel sõidate, eriti kurvides. Olenemata rehvide sarjast, tähendab selline kulumine tavaliselt rataste haardumise kaotust. Piduriklotsid ei saa enam oma rolli täita ja see pikendab pidurdusaega. Teil on ka raskem oma mootorratast juhtida.
Värvimuutus ja praod on samuti märgid, mis näitavad, et moto-crossi/triali rehv on kulunud ja see tuleb välja vahetada. Neid märke täheldatakse, kui kumm on vana või kui see on pikka aega hüljatud halbades tingimustes. Skulptuuril olevad praod ilmuvad tavaliselt küünte alusele. Kuid need levivad järk-järgult rehvi külgedele. Mis puutub värvimuutusse, siis see avaldub rehvi musta värvi tuhmumisena, mis muutub halliks.
Kõik rehvid, millel on need märgid, võivad lõhkeda, kui jätkate nende intensiivset kasutamist.
Lisaks, kui märkate, et teie rehvide kulumine on ebaühtlane, st mõned osad on rohkem kulunud kui teised, peate kohe mõtlema vahetusele. See on teie ohutuse huvides! On soovitatav vahetada korraga nii esirehv kui ka tagarehv, et saada parim sõidukogemus.
Kuna moto-crossi ja triali harrastatakse enamasti konarlikel maastikel või takistustega täidetud aladel, on rehvipurunemised sagedased. Väga sageli, kui rehvipurunemine on hea rehvi puhul väike, on võimalik tühimik täita ja seda veel mõnda aega kasutada. Kuid pärast mitmeid rehvipurunemisi ja seega mitmeid parandusi, on parim lahendus ebameeldivate üllatuste vältimiseks lihtsalt oma rattad välja vahetada. See kehtib ka siis, kui teil on moto-crossi rehvid, mis töötavad õhukambri abil.
Mõnel juhul võib rehvi vahetamine olla vajalik isegi pärast ühte rehvipurunemist (kui avaus on liiga suur näiteks).
Õigete moto-crossi/triali rehvide valimine on oluline nii heade tulemuste saavutamiseks rajal kui ka teie ohutuse tagamiseks.
On oluline, et teie mootorratta jaoks valitud uued rehvid vastaksid tarnija poolt soovitatud mõõtmetele. Liiga suurte või liiga väikeste rataste kasutamine on tungivalt soovitatav, kuna see võib mõjutada mootorratta juhitavust. Probleemide vältimiseks valige lihtsalt rehvid, mille mõõtmed on samad kui teie algsetel rehvidel (kui see on esimene kord, kui te rattaid vahetate).
Leiate need andmed oma vanade rataste küljelt. Need on tavaliselt esitatud järgmiselt: 140/80-18 70 M. Need erinevad väärtused esindavad vastavalt:
Kui praktilistel põhjustel otsustate osta rehve, mille mõõtmed erinevad teie algsete rehvide mõõtmetest, veenduge siiski, et te ei eemalduks liiga palju. Uurige korralikult ette et teada saada, millises ulatuses on mõõtmete muutmine võimalik.
Selleks, et saaksite täielikult nautida iga oma järgmist mootorrattasõitu, peavad teie uued rattad tingimata olema kohandatud maastikule, millel te kõige sagedamini sõidate. Kui kasutate maastikule, millel te sageli sõidate, mittevastavaid rehve, kuluvad need kiiresti ja peate neid sageli vahetama.
Seega, kui liigute palju kuival maastikul, peate valima kõvad kummid, et saaksite raskusteta sõita. Kuid kui sõidate enamasti märgadel teedel, peate valima pehmed kummid. Need võimaldavad teil head haardumist saavutada ja oma mootorratta käitumist hästi kontrollida.
On olemas ka segarehve, mis pole liiga pehmed ega liiga kõvad, ja sobivad väga hästi igat tüüpi maastikele. Saate neid kasutada, olenemata teie oskuste tasemest.
Lõpuks on olemas ka moto-crossi rehvid, mis on spetsiaalselt loodud selleks, et olla tõhusad mudas. Kui sõidate sageli mudastel radadel, siis on need rattad, mille poole peaksite pöörduma. Neid tunneb ära märgistuse MS (või M+S), mida nad kannavad oma küljel.
Kui olete kahtluses, ärge kartke küsida nõu kogenud mootorratturitelt ja võidusõiduhuvilistelt. Võite meiega ka ühendust võtta, et saada rohkem teavet.
Moto-cross ja trial on off-road alad, mida ei harrastata liiklusele avatud teedel. Siiski, kui mingil põhjusel soovite oma kahe ratast nendel teedel juhtida, siis peate valima FIM-i poolt heakskiidetud seadmed. Seda märgistust leidub sageli enduro rehvi küljelt.
Kui FIM-i heakskiitu pole, võite valida rehvid, millel on DOT number. Neid lubatakse ka liiklusele avatud teedel.
Pole vaja muretseda selle tüüpi suurte markide rehvide paigaldamise pärast, mida ostate Rehviliider.ee-st. Lisaks rehvide müümisele pakume teile meie partnerite professionaalide võrgustikku. Rohkem kui 150 garaaži on teie teenistuses kogu Eestis territooriumil. Teil on vaja ainult valida teile lähim professionaal, et see võtaks vastu teie tellimuse, paigaldaks rehvid õige õhurõhuga ja tasakaalustaks need. See teenus on teile saadaval parima hinnaga.
Mida meeles pidada? Moto-crossi või triali jaoks sobivate rehvide valimisel on oluline, et võtaksite arvesse teatud elemente, nagu teie algsete rataste mõõtmed ja maastik, mida te sageli läbite. Heakskiidu olemasolu kontrollimine on samuti oluline, kui soovite aeg-ajalt sõita avatud liiklusega teedel. Rehviliider.ee-s saate valida tunnustatud tootja kataloogidest, nagu Pirelli. Pirelli Scorpion Rally STR ja Pirelli Scorpion MX Extra X mudelid on suurepärased näited. Tellige ka vastavalt oma vajadustele Dunlop rehv (nagu Dunlop Geomax MX51 Medium Terrain), Michelin või Maxxis rehv.