Dunlopi kaubamärk, mis on rehvide vallas üle maailma tunnustatud, sai alguse 1888. aastal tänu John Boyd Dunlopi õhkrehvi leiutisele. See märkimisväärne uuendus tähistas pika, rikkalike tehnoloogiliste edusammudega ajaloo algust.
Juba üle 130 aasta on Dunlop demonstreerinud ainulaadset oskusteavet, mida kinnitab 2014. aastal turule toodud Noise Shield tehnoloogia. See töötati välja eesmärgiga vähendada sõiduki veeremüra poole võrra, näidates seeläbi ettevõtte pidevat pühendumist uuendustele.
Dunlopi mainet ei ole enam vaja tõestada. Tõepoolest, enam kui 30 autotootja juures on üle 500 Dunlopi originaalvarustuse. Kaubamärk pakub laia rehvivalikut, mis sobib igat tüüpi sõidukitele – alates linnasõidukitest ja sportautodest kuni sedaanideni. Dunlop katab lisaks nii suve- kui talverehvide segmendid, vastates kõigile juhi vajadustele.
Tänapäeval kuulub Dunlop osaliselt Sumitomo Rubber Industries’ile ning jätkab oma võrreldamatu kvaliteedi ja innovatsiooni maine tugevdamist. Tänu mitmetele tootmisüksustele üle maailma ja tugevale turustusvõrgustikule on kaubamärk suurepäraselt positsioneeritud teenindamaks oma rahvusvahelist klientuuri.
Dunlopi filosoofia on lihtne: miski ei tohiks olla tähtsam kui täiusliku harmoonia loomine juhi, sõiduki ja tee vahel. Seepärast pakub bränd laia valikut erinevate vajaduste ja sõidukistiilide jaoks, ühendades mugavuse, tasakaalu, vastupidavuse ja pika kasutusea. Dunlop on seega ideaalne valik juhtidele, kes otsivad parimaid rehve.