KKK : Kõik minu tellimuse kohta

Kuidas ma tean, et minu tellimus on esitatud?

Kui olete oma tellimuse meie saidil esitanud ja see on registreeritud, saadame teile kinnitava e-kirja koos järgmise kokkuvõttega:

  • Pere- ja eesnimi.
  • Täielik arveldusaadress.
  • Täielik kohaletoimetamise aadress.
  • Ostukorvi üksikasjalik sisu.
  • Hinna üksikasjad.
  • Makseviis.

Nii saate olla kindel, et kogu teave sai korralikult sisestatud, ja tellimust või kohaletoimetamist puudutavate vigade puhul meiega ühendust võtta.

Selleks minge "Minu konto" vahekaardile "Võtke meiega ühendust".

RehviLiider’ konsultant vastab teile kiiresti e-posti teel.

Millal minu rehvid teele saadetakse?

Kohe kui teie makse on meieni jõudnud:

  • Valmistame me laos ette teie rehvid.
  • Pakime rehvid transpordiks ja varustame etikettidega.
  • Saadame teie paki viivitamata teele.

Et teile kohale toimetada nii kiiresti kui võimalik.

Kuidas ma saan oma tellimust muuta?

Kui te saate oma tellimust kinnitava e-kirja ja märkate selles viga, soovitame teil meiega ühendust võtta teie kontol oleva vahekaardi "Võtke meiega ühendust" kaudu.

Nii saab meie klienditeeninduse meeskond kiiresti teada, mida on vaja muuta.

Sel viisil saame me vältida rehvide saatmist:

  • Mille tellimust tuleb tühistada.
  • Mis ei vasta teie vajadusele.

Ja saame:

  • Muuta kohaletoimetamise aadressi.
  • Muuta suurust, mudelit või aastaaega.

Kui rehvid on juba teele saadetud, ei saa me kahjuks enam midagi muuta.

Kuidas ma saan oma tellimuse tühistada?

Kui te mingil põhjusel soovite oma tellimuse tühistada, võtke meiega ühendust teie konto vahekaardi "Võtke meiega ühendust" kaudu.

Nii oleme me teie nõudest teadlikud ja saame sellele vastata enne rehvide teele saatmist.

Kas ma saan tellitud kauba tagasi saata?

Kui rehvid on juba teile kohale toimetatud ja kui ilmneb, et olete eksinud suuruse või valikuga ning soovite rehve tagasi saata, siis soovitame teil esitada vastav taotlus meie veebisaidil "Minu konto" vahekaardil.

Nii saame me teie taotluse läbi vaadata ja teha, mida vaja.

Mis on tellimuse number?

Tellimust esitades anname teile tellimuse numbri, mis võimaldab meil juurde pääseda kogu teie tellimuse ajaloole ja andmetele.

See number on seega väga oluline ja seda küsitakse teilt iga kord, kui meiega ühendust võtate.